۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸

سفر سرنوشت‌ساز به دبی؛ فتح‌الله‌زاده در دبی به ملاقات مجیدی می‌رود/ دلیل این دیدار مهم چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،سفر سرنوشت‌ساز به دبی؛ فتح‌الله‌زاده در دبی به ملاقات مجیدی می‌رود/ دلیل این دیدار مهم چیست؟. خروج فرهاد مجیدی از کادر فنی تیم استقلال که در خردادماه سال جاری و چند روز پس از برگ...

فتح الله‌زاده: به فرهاد گفتم برگرد گفت چشم / تلاش آجرلو برای برگرداندن فرهاد به ایران / فرهاد گفت ارادت دارم اما اونور قطعی کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،سفر سرنوشت‌ساز به دبی؛ فتح‌الله‌زاده در دبی به ملاقات مجیدی می‌رود/ دلیل این دیدار مهم چیست؟. خروج فرهاد مجیدی از کادر فنی تیم استقلال که در خردادماه سال جاری و چند روز پس از برگزاری جشن قهرمانی این تیم انجام شد با اتفاقات تلخی برای باشگاه استقلال همراه بود. اولین اتفاق تلخ ناراحتی طرفداران این تیم از جدایی سرمربی محبوب استقلال بود و دومین اتفاق، عدم واریز به موقع رقم قرارداد گابریله پین (مربی ایتالیایی استقلال) بود که در نهایت با شکایت این مربی منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شد.

حالا و در حالی که استقلال برای باز کردن این پنجره نیاز به رفع یکی از شکایت های مربوط به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش دارد فتح‌الله‌زاده می‌خواهد به امارات رفته و ضمن ملاقات با فرهاد مجیدی – دوست صمیمی و قدیمی اش – از نزدیک با مربی ایتالیایی(که در حال حاضر در اتحاد کلبا دستیار مجیدی است) به مذاکره بنشیند.

مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی سابق این تیم بیشتر به خاطر جلب رضایت گابریله پین و دادن قول قطعی برای پرداخت حق و حقوقش طی ماههای آینده است. باشگاه استقلال فعلاً شرایط لازم برای پرداخت پول گابریله پین را ندارد به همین دلیل قصد دارد از طریق رایزنی با فرهاد مجیدی نظر مثبت مربی فصل گذشته ایتالیایی این تیم را جلب کند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار