۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶

سر ۴ مار خطرناک در دهان یک مرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حتی شنیدن نام مار خطرناک هم کمی ترسناک و وحشت آور است و فوبیایی که از سالها دور با انسان همراه بوده است. ترس از مارهای خطرناک و سمی و یا حتی بی آزار ترین مارهای دنیا همیشه مانع از نزدیک شدن انسان ب...

مار غول پیکر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حتی شنیدن نام مار خطرناک هم کمی ترسناک و وحشت آور است و فوبیایی که از سالها دور با انسان همراه بوده است. ترس از مارهای خطرناک و سمی و یا حتی بی آزار ترین مارهای دنیا همیشه مانع از نزدیک شدن انسان به این حیوانات مرموز شده است. مردی با انتشار فیلم و تصاویر نشان داد که می توان با این حیوانات خطرناک هم ارتباط برقرا کرد.

ویدئو و تصاویری وحشتناک نشان می دهند که یک مرد جوان ۴ مار زنده را در دهانش گذاشته و نگاه می دارد.” آرتوال دوآرتی ” سر ۴ مار زنده از نوع مار مرغ ، مار بوا ، مار رنگین کمان و مار کلیلیا را داخل دهانش قرار داد و چندین ثانیه به همین حالت ماند.

دوآرتی ۱۵ سال است که با حیوانات سمی سروکار دارد و به گفته ی خودش این کار را به نشانه اعتراض به جنگل زدایی در آمازون انجام داده است. به دلیل شوخی های خطرناک ، او را نینجا می خوانند.این تصاویر در یکی از مناطق پرخطر برزیل گرفته شده است.

سر 4 مار خطرناک در دهان یک مرد

مارهایی که این مرد انتخاب کرده بود از نوعی خاص و کمیاب بودند. مار مرغ بی ضرر و از شمال امریکا آمده است. مار رنگین کمان هم یکی از مارهای خاص و البته خطرناک آمریکای مرکزی و جنوبی است مار خطرناک بوا هم یکی از قوی ترین و سمی ترین افعی هاست که ماهیتی منزوی دارند. مار کلیلیا هم یکی دیگر از مارهای آمریکای جنوبی با خصوصیاتی سمی و عجیب دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار