۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

سروکله میلیچ پس از ۵۳ روز پیدا شد

[ad_1] خبرورزشی – هروویه میلیچ مدافع کروات تیم استقلال که آخرین بار ۶۰ دقیقه در دیدار مقابل پرسپولیس (۵۳ روز پیش) در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفت پس از آن در همه دیدارها نامش در فهرست ۱۸ نفره استقلال هم جای نمی گرفت. درباره او گفته ...

سروکله میلیچ پس از ۵۳ روز پیدا شد

[ad_1]

خبرورزشی –

هروویه میلیچ مدافع کروات تیم استقلال که آخرین بار ۶۰ دقیقه در دیدار مقابل پرسپولیس (۵۳ روز پیش) در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفت پس از آن در همه دیدارها نامش در فهرست ۱۸ نفره استقلال هم جای نمی گرفت.

درباره او گفته می شد مصدوم است اما مسائل مالی و بهانه هایی از این دست نیز درباره او مطرح بوده است. حالا نام او برای دیدار مقابل تراکتور جزو نفرات منتخب فرهاد مجیدی در فهرست ۱۸ نفره استقلال قرار گرفته است.

هروویه میلیچ به گفته مددی مدیرعامل باشگاه تا پایان فصل قرارداد دارد اما برخی منابع خبری از پایان سال فوتبالی میلیچ بر اساس قراردادی که با این تیم دارد خبر می‌دهند.

میلیچ تا کنون در ۱۱ بازی این فصل به مدت ۶۸۳ دقیقه برای استقلال به میدان رفته و یک گل سه امتیازی روی ضربه کاشته مقابل ماشین‌سازی تبریز به ثمر رسانده است.

طرفداران استقلال در فضای مجازی برای ادامه همکاری با میلیچ ابراز تمایل می‌کنند اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که استقلال برای فصل بعد قصد استفاده از بازیکن خارجی را ندارد.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار