۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

سرنوشت وریا در دست مرد پرتغالی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،باشگاه استقلال قصد دارد به زودی با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید کند و قاعدتا یکی از این بازیکنان هم باید وریا غفوری باشد. در مورد این بازیکن شایعات زیادی وجود دا...

سرنوشت وریا در دست مرد پرتغالی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،باشگاه استقلال قصد دارد به زودی با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده تمدید کند و قاعدتا یکی از این بازیکنان هم باید وریا غفوری باشد. در مورد این بازیکن شایعات زیادی وجود دارد اما باید دید ساپینتو او را می خواهد یا نه؟ آنچه مسلم است اکثر هواداران استقلال دوست دارند وریا بماند اما باشگاه تا امروز با او تمدید نکرده و البته نظر ساپینتو هم خیلی مهم است.طی روزهای گذشته بحث حضور وریا در فولاد خوزستان مطرح شد اما باید دید استقلالی ها چه تصمیمی برای کاپیتان خود می گیرند؟ طبق شنیده های ما جواد نکونام وریا را می خواهد و باید دید نظر گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان چیست اما به نظر می رسد خود وریا دوست دارد فوتبالش را در استقلال تمام کند.

قرار است او جلسه ای هم در باشگاه داشته باشد تا وضعیتش مشخص شود و بعد از آن در صورت جدایی از استقلال برای آینده اش تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار