۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴

سرمربی سابق تیم ملی ایران: برکناری من تبانی و توطئه بود/ هیچ‌کس این اخراج را جدی نمی‌گیرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مارک ویلموتس که یکشنبه شب از سمت سرمربیگری تیم رجا کازابلانکا اخراج و پس از گذشت تنها سه ماه از حضورش روی نیمکت این تیم مراکشی، کنار گذاشته شد، می‌گوید که اخراج او یک توطئه بوده است. ویلموتس ۵۲ سال...

سرمربی سابق تیم ملی ایران: برکناری من تبانی و توطئه بود/ هیچ‌کس این اخراج را جدی نمی‌گیرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مارک ویلموتس که یکشنبه شب از سمت سرمربیگری تیم رجا کازابلانکا اخراج و پس از گذشت تنها سه ماه از حضورش روی نیمکت این تیم مراکشی، کنار گذاشته شد، می‌گوید که اخراج او یک توطئه بوده است.

ویلموتس ۵۲ ساله در گفت‌وگو با روزنامه هلندی زبان «هت نیوزبلاد» بلژیک در خصوص اخراجش از سمت سرمربیگری رجا کازابلانکا گفت: این  یک موضوع سیاسی بود. در ابتدای ماه نوامبر، سه کاندیدا برای ریاست باشگاه وجود داشتند. رئیس باشگاه با ۷۰ درصد آرا در انتخابات ریاست باشگاه به پیروزی رسید و این بدین معنی بود که دو کاندیدای دیگر شکست خورده‌اند. آنها اما شروع به تبانی کردند و از تمام جزئیات برای جوسازی استفاده کردند و برای این کار حتی از رسانه‌های اجتماعی که سم اصلی در جامعه مراکش است، بهره بردند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران با اشاره به پیروزی یک بر صفر جمعه شب رجا کازابلانکا مقابل تیم السطایفی الجزایر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آفریقا اظهار داشت: اخراج من پس از پیروزی رجا کازابلانکا رخ داد. این ثابت می‌کند که ارزیابی کار من ربطی به نتایج تیم نداشته است. کسی نمی‌تواند این اخراج را جدی بگیرد، می‌تواند؟

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط