۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

سردار سلامی: دشمنان در هیچ جدال و نبردی با جمهوری اسلامی موفق نبوده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایرنا؛ سردار سلامی ، صبح امروز در کنگره شهدای سبزوار و نیشابور اظهار کرد: این که ایران در جهان می‌درخشد و هیچ قدرتی یارای ایستادگی در مقابل آن را ندارد به برکت خون شهیدان است. وی افزود: پ...

سردار سلامی: دشمنان در هیچ جدال و نبردی با جمهوری اسلامی موفق نبوده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایرنا؛ سردار سلامی ، صبح امروز در کنگره شهدای سبزوار و نیشابور اظهار کرد: این که ایران در جهان می‌درخشد و هیچ قدرتی یارای ایستادگی در مقابل آن را ندارد به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی مرهون شهداست. این کشور تا ابد بر خون مطهر شهدا استوار است چراکه آن‌ها بعنوان حجت‌های خدا میدان‌ها را ترک نکردند و همه آینده خود را فدا کردند.

سردار سلامی تأکید کرد: شهیدان نسبت به تکلیفی که بر عهده داشتند آگاه بودند. آن‌ها از تاریخ صدر اسلام آموخته بودند که اگر در حوادث سهمگین، امام مسلمین راه یاری نکند حادثه مسجد کوفه تکرار می‌شود؛ آنها یقین داشتند اگر به میدان نروند و غیرت را مقدمه جهان قرار ندهند و اگر اسلام را بر پدر، مادر،همسر و فرزند ترجیح ندهند و آرزوهای زیبای خود را در قربانگاه اعتلای اسلام نکنند حادثه عاشورا تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: کار شهیدان ما هدیه جاودانگی به این ملت بود. شهادت رمز جاودانگی است. اسلام بدون جهاد و شهادت باقی نمی‌ماند. اسلام حق است و مستکبران آن برنمی‌تابند.

سردار سلامی با بیا اینکه دشمنان نمی‌خواهند ملت ایران اسلامی عزیز، مقتدر، مستقل، آزاد و مومن به خدا باقی بماند، گفت: کفار،منافقین و خائنین به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی ۴۵ سال است از هر زاویه می‌خواهند به سرنوشت این ملت ورود پیدا کنند اما ما در متن حوادث رشد کرده‌ایم ما دشمنانمان را میشناسیم و می‌دانیم به دنبال چه هستند. آن‌ها می‌خواهند نور خدا را که بر رخسار انقلاب اسلامی جلوه‌گر شده خاموش کنند.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن برای تحقق این طرح خطرناک به دنبال اشغال زمین، تغییر نظام و از بین بردن اسلام است. اگر به سرزمین‌های اسلامی سر بزنید متوجه خواهید شد که با مسلمانان چه کرده‌اند. آن‌ها با دروغ‌پراکنی به دنبال تسخیر قلوب جوانان ما و کمرنگ کردن باورهای آن‌ها هستند. دشمن در رویای شیطانی خود به دنبال آن است تا عفت، پاکدامنی و پاکیزگی را از مردم ما بگیرد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: شهدای سبزوار نگذاشتند دشمن به این اهداف شوم خود دست پیدا کند. شهیدان با نثار خون خود امنیت، آزادی، اقتدار، شرافت و کرامت را برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: خانواده شهدا کار بزرگتری کردند. آن‌ها بر مصیبت عزیزان خود ایستادند و به مردم روحیه بخشیدند و الگوی ایمان، صبر مقاومت و ایستادگی شدند.

سردار سلامی گفت: ۴۵ سال است با آن‌ها می‌جنگیم. استخوان‌های آن‌ها خورد شده، در مقابل عظمت ملت ما زانو زده و عقب نشستند و سرگردان شده‌اند و این در چهره زمامداران دنیای استکبار دیده می‌شود. در هیچ جدالی موفق نبودند این ملت روشن و بیدار است. آن‌ها می‌دانند چگونه باید از هویت، استقلال، آزادی و اسلام دفاع کنند و البته صبور است و از سختی‌ها را پشت سر می‌گذارد. تحمل سختی‌ها توسط ملت ایران از معجزات الهی است که بیانگر نصرت خداوند است.  تحریم، نسخه تسلیم ملت ایران بود که صبر مردم آن را از بین برد. صبر باطل‌السحر فتنه‌های اقتصادی، فرهنگی، تبلیغاتی و روانی دشمن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان گفت: ملت ایران شکست‌ناپذیر است چراکه این سرزمین اسطوره‌های بزرگی همچون سلیمانی‌ها و شوشتری‌ها و شهیدان سربلندی دارد که سر دادند تا این مردم سر در برابر دشمن خم نکند.

وی با اشاره به شهیدان دیار سربداران افزود: این دیار، تجلی خاطره ها، حماسه ها ، مجاهدان، عالمان و فقهایی است که به فرموده رهبرمعظم انقلاب روایان عینی تمدن اسلامی ایران هستند. دیار سربداران با وجود عالمان با فضیلتی همچون مولا هادی سبزواری، ادیبانی مانند حمید سبزواری و حماسه سربداران، آزادگی، حریت و جاوداگی با تقدیم ۲ هزار شهید و با کهکشانی از لاله ها دین بر عهد خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در تمجید از مردان و زنان این دیار سربداران که خانه هایشان میقات جهاد واحرام طواف حسینی است، گفت: سبزوار چمشه ساز غیرت است که خون یک شهید جوان تازه جوان و رشید سبزوار را به نماد غیرت تبدیل کرد و آوازه سبزوار در جهان گسترش یافت و در وجود آن جوان رعنا و زیبا غیرت ابوالفضلی موج می زد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار