۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷

سختی کار کی‌روش برای انتخاب دروازه‌بان بیشتر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سختی کار کی‌روش برای انتخاب دروازه‌بان بیشتر شد. انتخاب دروازه‌بان ایران در بازی با آمریکا  تبدیل به یکی از مهم ترین تصمیمات دوران مربیگری کارلوس کی‌روش شده است. در شرایط طبیعی کی‌روش بیرانوند را ب...

سختی کار کی‌روش برای انتخاب دروازه‌بان بیشتر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سختی کار کی‌روش برای انتخاب دروازه‌بان بیشتر شد. انتخاب دروازه‌بان ایران در بازی با آمریکا  تبدیل به یکی از مهم ترین تصمیمات دوران مربیگری کارلوس کی‌روش شده است. در شرایط طبیعی کی‌روش بیرانوند را به حسینی و هر دروازه‌بان دیگری ترجیح می‌دهد د اما به هر حال او از ناحیه بینی مصدوم است و همین مسئله نگرانی‌ها و تردیدهایی را ایجاد کرده است. از طرفی حسینی با وجود دریافت ۶ گل در بازی با انگلیس، مقابل ولز خوب کار کرد و توانست انتظارات را برآورده کند به همین دلیل خیلی‌ها می‌گویند بر اساس منطق فوتبالی در بازی با آمریکا هم باید درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد اما به هر حال این کارلوس کی‌روش است که باید یکی از مهمترین و درعین‌حال حساس ترین تصمیمات دوران مربیگری خود را بگیرد. انتخاب کی‌روش در بازی با ولز جواب داد و حسینی توانست دروازه ایران را بسته نگه دارد این در حالی بود که قبل از آن بازی همه می‌گفتند امیر عابدزاده درون دروازه قرار می‌گیرد. در بازی با آمریکا هم امیدواریم کی‌روش بهترین انتخاب ممکن را انجام بدهد و دروازه‌بان تیم ملی هر کس که هست بتواند با یک کلین شیت تاریخی تیم ایران را به مرحله حذفی برساند.

سختی کار کی‌روش این است که اگر تیم ملی نتیجه نگیرد، هر انتخابی که انجام داده باشد مورد انتقاد قرار خواهد گرفت اگر بیرانوند بازی کند و گل بخورد خیلی‌ها می‌گویند چرا حسینی که در بازی قبل خوب کار کرده بود بازی نکرد و اگر حسینی درون دروازه قرار بگیرد و گلی دریافت کند باز هم عده‌ای می‌گویند چرا کی‌روش قید تجربه بالای بیرانوند را زد و به او بازی نداد همه این مسائل سختی کار سرمربی پرتغالی تیم ملی را نشان می‌دهد و این که او باید تصمیم بسیار درست و مهمی در مورد قفس توری تیم ملی بگیرد.

تیم ملی ایران نیاز دارد که دروازه خود را مقابل آمریکا بسته نگه دارد و همه امیدوارند حسینی و بیرانوند هرکدام که درون دروازه قرار می‌گیرند، بهترین روز دوران فوتبالی خود را سپری کنند اگر خیال مدافعان بابت دروازه ایران راحت باشد بهتر می‌توانند به‌هافبک‌ها و بقیه بازیکنان کمک کند بسیاری از کارشناسان می‌گویند یک دروازه‌بان ۸۰ درصد یک تیم فوتبال است ما زمانی که احمدرضا عابدزاده را درون دروازه داشتیم خیالمان از هر حیث راحت بود در دوره ای دیگر هم علیرضا بیرانوند واقعا خوب کار کرد و حالا باید دید در بازی حساس با آمریکا چه کسی درون دروازه تیم ایران قرار می‌گیرد؟ در آن سو آمریکایی‌ها در دو بازی اول فقط یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده‌اند که همین مسئله نشان می‌دهد آنها دروازه‌بان و ساختار دفاعی خوبی دارند و گل زدن به این تیم چغر کار چندان راحتی نیست هر چند که ما هم مهاجمانی چون سردار و طارمی را داریم که به شدت تشنه گلزنی به آمریکا و تاریخ سازی هستند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار