۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸

ستاره پرتغالی در پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ستاره پرتغالی در پرسپولیس. «اوژوگو» پرتغال نوشت: انتقال پتار موسی به بنفیکا باعث شد مدیران باشگاه بواویشتا در بازار نقل‌وانتقالات، به دنبال جذب مهاجم جدیدی باشند. این باشگ...

خبر بد برای هوادران پرسپولیسی | شاه ماهی سرخ پوش لژیونر شد / ستاره قرمزها در مسیر اروپا / باشگاه پرتغالی چاوز، منتظر پاسخ ایمیل این ستاره محبوب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ستاره پرتغالی در پرسپولیس. «اوژوگو» پرتغال نوشت: انتقال پتار موسی به بنفیکا باعث شد مدیران باشگاه بواویشتا در بازار نقل‌وانتقالات، به دنبال جذب مهاجم جدیدی باشند. این باشگاه اکنون تنها خریل دسانتیسِ ونزوئلایی را در خط حمله خود می‌بیند.

ادعای رسانه پرتغالی در خصوص مهاجم پرسپولیس/ تکلیف مهدی عبدی مشخص شد

با جدایی موسی، چند بازیکن به بواویشتا پیشنهاد شد که یکی از آنها، مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس بود با این حال طبق نوشته «اوژوگو»، عبدی همانند هموطن خود یعنی علیرضا بیرانوند، جایی در برنامه پتیت سرمربی بواویشتا برای فصل آینده ندارد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

ستاره پرتغالی در پرسپولیس

ستاره پرتغالی در پرسپولیس. یک رسانه پرتغالی ادعا کرد که با وجود پیشنهاد شدن مهاجم پرسپولیس به بواویشتا، وی پیراهن این تیم را به تن نخواهد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار