۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹

ستاره های جوانی که مورد توجه یحیی گل محمدی در پرسپولیس قرار گرفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، عملکرد ۳ بازیکن جوان پرسپولیس سرمربی این تیم را به آینده امیدوار کرد. پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشت و نفرات خوبی را جذب کرد. با این حال تیم یحیی گل محمدی د...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، عملکرد ۳ بازیکن جوان پرسپولیس سرمربی این تیم را به آینده امیدوار کرد.

پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشت و نفرات خوبی را جذب کرد. با این حال تیم یحیی گل محمدی در چند پست نیاز بازیکن دارد و در صورت خرید در این پست‌ها می‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد.

پرسپولیس برای فصل آینده در کنار ستاره‌هایی چون بیرانوند، پورعلی گنجی، سرلک، رفیعی، امیری، ترابی، صادقی، اسماعیلی فر و … چند بازیکن جوان و آینده دار هم در ترکیب خود دارد.

بازیکنانی مثل محمد عمری، علیرضا خدایی و محمد مهدی احمدی بازیکنان زیر ۲۳ سالی هستند که این روزها حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس دارند. آنطور که شنیدیم عملکرد این بازیکنان به حدی خوب بود که یحیی گل محمدی را به آینده امیدوار کرده و سرمربی پرسپولیس می‌خواهد در فصل جدید از این نفرات بیشتر استفاده کند تا تجربه آن‌ها در بازی‌های رسمی‌بیشتر شود.

علیرضا خدایی به عنوان مهاجم، محمد عمری‌ هافبک و وینگر راست و محمد مهدی احمدی در پست مدافع چپ بازی می‌کنند. گفتنی است این نفرات در بازی دوستانه مقابل نساجی هم به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم داشتند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط