۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

ستاره نقل‌ و انتقالات از چشم استقلال افتاد!/ حادثه تلخی که این بازیکن را از آبی‌ها دور کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، کاپیتان جوان پیکان یکی از نفرات مورد علاقه کارلوس کیروش بود که در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از لیست تیم ملی خط خورد. سامان فلاح که جزو ستاره‌های دعوت‌شده به کمپ نوروزی تیم ملی بود، بعد از مصاف با...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، کاپیتان جوان پیکان یکی از نفرات مورد علاقه کارلوس کیروش بود که در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از لیست تیم ملی خط خورد.

سامان فلاح که جزو ستاره‌های دعوت‌شده به کمپ نوروزی تیم ملی بود، بعد از مصاف با آلومینیوم چند روزی از کادرفنی باشگاه پیکان مرخصی گرفت تا راهی شمال کشور شود و پیش از نوروز کنار خانواده‌اش باشد اما در مسیر بازگشت، به علت تصادف شدید رانندگی، دچار سانحه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

این بازیکن بر همین اساس نتوانست تیمش را در ادامه فصل همراهی کند در حالی که در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی فصل گذشته یکی از بازیکنان مورد علاقه استقلال و تیم‌های بزرگ بود.

در همین راستا خبردار شدیم، ساپینتو و استقلال به رغم آن که برای تقویت خط دفاعی خود دنبال مدافع می‌گردند اما با توجه به مشخص نبودن وضعیت سلامتی و آمادگی سامان فلاح، قید کاپیتان جوان پیکان را زده‌اند!

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار