۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳

ستاره مورد علاقه مجیدی در یک قدمی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ابوالفضل جلالی اولین بازیکنی بود که نامش برای حضور در استقلال مطرح و گفته شد که این بازیکن هم برای استقلالی شدن به مدیران این باشگاه چراغ سبز نشان داده منتهی با توجه به آنکه باشگاه سایپا به راحتی ر...

بعد از مثبت شدن تست کرونای میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی و ورود این بازیکن به قرنطینه ، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نام ابوالفضل جلالی را به فهرست ملی پوشان اضافه کرد تا این بازیکن برای شرکت در تمرینات تیم ملی راهی قطر شود. با این حال ویزای جلالی برای حضور در قطر با چند روز تاخیر صادر شد و این بازیکن با پرواز ساعت ۱۲ امشب راهی قطر خواهد شد تا خودش را به کادرفنی تیم ملی معرفی کند. قرار است مدافع ملی پوش استقلال فردا اولین تمرین خود را به همراه سایر ملی پوشان انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ابوالفضل جلالی اولین بازیکنی بود که نامش برای حضور در استقلال مطرح و گفته شد که این بازیکن هم برای استقلالی شدن به مدیران این باشگاه چراغ سبز نشان داده منتهی با توجه به آنکه باشگاه سایپا به راحتی رضایتنامه این بازیکن را صادر نمی‌کرد و گویا فقط حاضر به انتقال قرضی جدایی است، هنوز خبری از حضور مدافع نارنجی‌پوشان در باشگاه استقلال نشده است.

پیگیری‌ها می‌دهد که مشکل این بازیکن برای حضور در استقلال حل شده و او یکی دیگر از خریدهای تیم فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

استقلال با از دست دادن هروویه میلیچ و محمد نادری نیاز مبرمی به یک مدافع چپ دارد و جلالی – که سابقه دعوت به تیم ملی را دارد – گزینه اصلی مجیدی برای بازی در این منطقه از زمین است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار