۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

ستاره محبوب پرسپولیسی ها دلخور شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مربی تیم پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان این تیم به هافبک ملی پوش سرخ پوشان تذکر جدی داد. پارس فوتبال نوشت: تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ...

رکب سخت مطهری به گل محمدی / حمید دومین شکارش رو از پرسپولیس صید کرد / یحیی از همه رکب میخوره حتی از خودی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مربی تیم پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان این تیم به هافبک ملی پوش سرخ پوشان تذکر جدی داد.

پارس فوتبال نوشت: تیم‌های هوادار و پرسپولیس از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

* پس از ورود اعضای تیم پرسپولیس به ورزشگاه، یحیی گل‌محمدی که به دلیل اخراج در بازی دربی از حضور روی نیمکت تیمش در دیدار با هوادار محروم شده است،  از ناظر بازی محل نشستن خود را پرسید.

* موسی سلامت جانباز معروف پرسپولیسی که با یک تابلوی نقاشی منقش به چهره یحیی گل محمدی در ورزشگاه حاضر شده بود با امید عالیشاه عکس یادگاری گرفت.

* با وجود بدون تماشاگر برگزار شدن این بازی، حدود ۴۰ نفر روی سکوهای ورزشگاه دستگردی نشسته‌اند.

*چند دقیقه پس از ورود بازیکنان پرسپولیس به داخل زمین برای گرم کردن بدن‌های خود حمید مطهری به یکی از ماساژورهای این تیم اعلام کرد به میلاد سرلک که با نظر کادرفنی در این مسابقه نیمکت‌نشین شده بود بگوید از رختکن بیرون بیاید و مانند سایر نیمکت‌نشینان خودش را گرم کند.

* کریم باقری و سید جلال حسینی در زمان گرم کردن بازیکنان پرسپولیس دقایقی خصوصی با هم حرف زدند.

* روح الله باقری، مهاجم نیمکت نشین هوادار خوش‌وبش گرمی با محمد عسگری، مربی پرسپولیس داشت.

*احمد گوهری هم با سپهر روزی طلب بازیکن هوادار خوش و بش کرد.

* پایین بودن کیفیت نور ورزشگاه دستگردی سبب اعتراض برخی اعضای تیم پرسپولیس شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار