۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

ستاره فوتبال در راه استقلال، پرسپولیسی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،کریم انصاری فرد آخرین بازیکنی بود که در لیگ دوازدهم توسط محمد رویانیان به تیم کهکشانی مانوئل ژوزه اضافه شد تا قرمزها همه ستاره‌های بازار نقل و انتقالات را جذب کرده باشند.یکی از این بازیکنان، کریم ...

مقصد لژیونر پرسپولیسی مشخص شد / پایان همکاری کاپیتان تیم ملی با یحیی رقم خورد / قبرس در انتظار این ستاره محبوب سرخ پوش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،کریم انصاری فرد آخرین بازیکنی بود که در لیگ دوازدهم توسط محمد رویانیان به تیم کهکشانی مانوئل ژوزه اضافه شد تا قرمزها همه ستاره‌های بازار نقل و انتقالات را جذب کرده باشند.یکی از این بازیکنان، کریم انصاری‌فرد بود که طبق ادعای مدیرعامل وقت پرسپولیس یعنی محمد رویانیان، قرار بود این بازیکن، استقلالی شود اما اتفاقاتی افتاد که او را راهی پرسپولیس کرد. توضیح رویانیان را بخوانید:” آن سالی که فتح‌الله‌زاده نتوانست بازیکن خوب بگیرد و من همه را به پرسپولیس بردم (باخنده) شیرین‌ترین خاطره من همان خاطره بود. در آن سال همه را جذب کردیم و فقط کریم انصاری‌فرد مانده بود. فتح‌الله‌زاده به من گفت «تو که هر بازیکنی بود گرفتی، فتح‌الله‌زاده بمب افکن، امسال ترقه هم نمی‌تواند بترکاند. تو بیا یک کاری کن! حداقل کریم انصاری‌فرد را بگذار من بگیرم. گفتم باشه! گفت جان من؟! گفتم بله!”

رویانیان در ادامه صحبتهایش به ماجرایی اشاره کرده که داستان کریم انصاری‌فرد را کلا عوض کرد: “صبح روز بعد دیدم او مصاحبه کرده که رویانیان از رانت دولت استفاده می‌کند و بنز و پورشه وارد می‌کند. به فتح‌الله‌زاده زنگ زدم و گفتم «این حرف‌ها چیست؟ دیروز می‌گفتی کوتاه بیا تا بتوانم کریم انصاری‌فرد را بگیرم. الان این‌طور مرا می‌زنی؟ که او در جواب گفت نه! خبرگزاری‌ها این‌طور گفتند. گفتم دیگر عهد و پیمان من و شما تعطیل! حالا اگر می‌توانی برو کریم را جذب کن.» او تا جنبید، از اردبیل کریم انصاری‌فرد را آوردم و در دفتر من قرارداد نوشت.”

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار