۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹

ستاره سپاهان پرسپولیسی می‌شود؟/ بازگشت به جمع سرخ‌ها برای دومین بار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،یکی از خوب‌های سپاهان در فصل جاری و به ویژه دیدار اخیر این تیم برابر پرسپولیس، سروش رفیعی بوده است. درهمین راستا شنیدیم مذاکراتی به صورت غیرمستقیم انجام شده است که این هاف...

نقل و انتقالات پرسپولیس | رقم نهائی قرارداد پرسولیس با این ستاره ملی پوش + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،یکی از خوب‌های سپاهان در فصل جاری و به ویژه دیدار اخیر این تیم برابر پرسپولیس، سروش رفیعی بوده است.

درهمین راستا شنیدیم مذاکراتی به صورت غیرمستقیم انجام شده است که این هافبک تکنیکی و سابق پرسپولیس فصل آینده به جمع سرخپوشان تهرانی باز گردد.

سروش رفیعی در دو مقطع به باشگاه پرسپولیس پیوست و به او پیراهن شماره ۷ داده شد که قبلاً به افتخار اسطوره بازنشسته باشگاه علی پروین بایگانی شده بود. او در شهرآورد ۸۴ تهران مقابل استقلال گلزنی کرد. رفیعی پس از بازگشت از تیم الخور قطر، درحالی که در تمرینات پیش فصل پرسپولیس برای لیگ نوزدهم شرکت کرده بود در اقدامی ناباورانه از سوی گابریل کالدرون در ترکیه از تیم کنار گذاشته شد.

او چند صباحی نیز در تیم شهرخودرو زیر نظر یحیی گل محمدی مشغول بازی شد اما در سپاهان دوباره اوج گرفته است. ظاهرا دست اندرکاران تیم پرسپولیس به این نتیجه رسیده‌اند که این تیم نیاز به هافبک بازیسازی مثل رفیعی دارد اما باید دید نظر خود او چیست؟!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار