۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

ستاره سرشناس قرمزها به اصفهان می رود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،باشگاه سانتاکلارا  برخلاف نیم فصل و پنجره زمستانی با توجه به اینکه اکنون مهاجم ایرانی‌اش از ارزش مارکتینگ مناسبی برخوردار شده و پیشنهادات دست به‌نقدی در اختیار دارد، راضی به مذاکره برای تخفیف و اقس...

ستاره سرشناس قرمزها به اصفهان می رود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،باشگاه سانتاکلارا  برخلاف نیم فصل و پنجره زمستانی با توجه به اینکه اکنون مهاجم ایرانی‌اش از ارزش مارکتینگ مناسبی برخوردار شده و پیشنهادات دست به‌نقدی در اختیار دارد، راضی به مذاکره برای تخفیف و اقساطی کردن دریافتی خود در قبال رضایتنامه نیست.

موضوعی که باید دید طی روزهای آتی و در شرایطی که مساله از دست شهریار مغانلو نیز برخلاف تمایلات قلبی‌اش برای ادامه همکاری با تیم پرسپولیس وجود دارد، خارج شده است و همه چیز در دست سران باشگاه سانتاکلارا و مذاکرات او با باشگاه پرسپولیس و البته دیگر تیم‌های خواهان این مهاجم ایرانی قرار دارد.

البته باشگاه پرسپولیس با توجه به اعلام نیاز یحیی گل محمدی برای قطعی کردن تمدید قرارداد این مهاجم، تلاش خود را از مجاری مختلف دنبال می‌کند و ضمن مذاکرات ادامه‌دار با باشگاه پرتغالی، به دنبال تامین منابعی است که بتواند ستاره گلزن خود را همچنان در اختیار داشته باشد.

ضمن اینکه شنیده می شود باشگاه سپاهان به دنبال پرداخت انی مبلغ و به خدمت گرفتن شهریار مغانلو‌ است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار