۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱

ستاره خبرساز پیشنهاد قرمزها را رد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،کریستین اریکسن تابستان گذشته و در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، دچار ایست قلبی شد و برای مدتی از فوتبال دور بود. او قرارداد خودش را به دلیل مشکلات قلبی با اینتر فسخ کرد و پس از تأی...

ستاره خبرساز پیشنهاد قرمزها را رد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،کریستین اریکسن تابستان گذشته و در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، دچار ایست قلبی شد و برای مدتی از فوتبال دور بود. او قرارداد خودش را به دلیل مشکلات قلبی با اینتر فسخ کرد و پس از تأیید سلامتی، برای تیم برنتفورد در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت.

در روزهای اخیر، نشریه انگلیسی «اتلتیک» مدعی شده بود که یونایتد به اریکسن پیشنهاد داده و تن‌هاخ می‌خواهد تا با این بازیکن خلاق خط میانی تیمش را تقویت کند. اکنون نشریه معروف «گاردین» ادعا می‌کند کریستین اریکسن پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است زیرا می‌خواهد در لندن بماند. منچستریونایتد که هنوز نتوانسته بازیکنی در پنجره نقل و انتقالات جذب کند، به اریکسن پیشنهاد قابل توجهی داد ولی این بازیکن نیز درخواست آنها را نپذیرفت.

قرارداد بازیساز با برنتفورد در حال حاضر به پایان رسیده است اما زنبورها آماده انعقاد یک قرارداد جدید با کریستین هستند در حالی که گفته می‌شود تاتنهام نیز به جذب این بازیکن علاقه‌مند است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط