۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

ستاره جنجالی نقل و انتقالات در راه استقلال/ ساپینتو این بازیکن را قبول می کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بعد از حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال  اینطور گفته شد که این مدیر به دنبال فراهم کردن مقدمات بازگشت کاپیتان سابق استقلال است. وریا غفوری امروز از لیست تیم فولاد کنار گذاشته شد و به دنبال...

ادعاهای جنجالی درباره وریا غفوری از شایعه تا واقعیت + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بعد از حضور علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال  اینطور گفته شد که این مدیر به دنبال فراهم کردن مقدمات بازگشت کاپیتان سابق استقلال است.

وریا غفوری امروز از لیست تیم فولاد کنار گذاشته شد و به دنبال این اتفاق بار دیگر شائبه حضور این بازیکن در تیم استقلال جدی شد. به خصوص که ساعاتی پیش اعلام شد پنجره استقلال هم باز شده است. آیا بازگشت وریا غفوری به تیم استقلال صحت دارد؟

واقعیت این است که ریکاردو ساپینتو شناختی از بازی وریا غفوری ندارد و زمانی که به استقلال آمد او توسط باشگاه از لیست باشگاه کنار گذاشته شد. البته به طور دقیق‌تر اینطور باید گفت که باشگاه استقلال قرارداد این بازیکن را تمدید نکرد. نکته مهم دیگر اینکه ریکاردو ساپینتو در پست راست خط دفاعی یامگا و صالح حردانی را دارد و اضافه کردن وریا غفوری به این ترکیب تنها اضافه کردن یک چالش به استقلال است که کار مربیگری و مدیریت ریکاردو ساپینتو  را سخت‌تر خواهد کرد. بر همین اساس بازگشت وریا به ترکیب تیم خیلی دور از ذهن است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار