۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

ستاره تراکتور به جنجال‌ها پایان داد؛ همه سوءتفاهم ها برطرف شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، گذشته جلسه بین پاکو خمس، هوشنگ نصیرزاده و ریکاردو آلوز این مسئله را حل و فصل کرد و حالا نوبت به ریکاردو آلوز رسید تا با انتشار یک استوری به همه این شایعات و جنجال‌ها خاتمه ده...

ادعای تراکتوری ها پس از فاجعه بازی با پرسپولیس | ادعای عجیب و جنجالی این تراکتوری برای فرار پرسپولیس از زمین ! / پرسپولیس تنبیه شود!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، گذشته جلسه بین پاکو خمس، هوشنگ نصیرزاده و ریکاردو آلوز این مسئله را حل و فصل کرد و حالا نوبت به ریکاردو آلوز رسید تا با انتشار یک استوری به همه این شایعات و جنجال‌ها خاتمه دهد.

آلوز در استوری خود در خصوص وضعیت نوشت: «همه چیز حل شد و هرگونه سوءتفاهم برطرف شد. ما یک خانواده هستیم. مشکلاتی ظاهر شده بود که حل شده است. ما همه متحد و آماده‌ایم تا برای اهدافمان تا انتها بجنگیم.»

هافبک پرتغالی تیم تراکتور همچنین نوشت: «فردا آماده‌سازی برای یک بازی مهم را آغاز می‌کنیم و خانواده تراکتور کنار یکدیگر خواهند بود. من هیچ مشکلی با باشگاه و مربی ندارم.»

ریکاردو در پایان تاکید کرد: همه چیز حل شده است. ممنونم از تراکتور برای همه حمایت‌ها، با عذرخواهی از تمام اعضای باشگاه و هواداران.»

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار