۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

ستاره تاجیکی در یک قدمی بازگشت به لیگ ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،ستاره تاجیکی در یک قدمی بازگشت به لیگ ایران. یکی از خریدهای جالب صنعت نفت در ابتدای فصل، شیرالدین بابایف، مهاجم تاجیکستانی بود که دو دوره آقای گلی لیگ فوتبال این کشور را در کارنامه د...

ستاره تاجیکی در یک قدمی بازگشت به لیگ ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،ستاره تاجیکی در یک قدمی بازگشت به لیگ ایران. یکی از خریدهای جالب صنعت نفت در ابتدای فصل، شیرالدین بابایف، مهاجم تاجیکستانی بود که دو دوره آقای گلی لیگ فوتبال این کشور را در کارنامه داشت.

با این حال این بازیکن که از مقطارال قزاقستان به جمع شاگردان پرکاس اضافه شده بود، بعد از انجام هفت بازی در ترکیب صنعت نفت و ثبت یک گل مقابل هوادار، در نهایت پیش از بازی برابر نساجی از ناحیه زانو مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد.

بابایف اما از دوران حضورش در لیگ ایران راضی است و اخیرا در گفتگویی که با سایت اسپورتس تاجیکستان داشته، ابراز امیدواری کرده به لیگ ایران برگردد: بازی در لیگ ایران تجربه خوب و شگفت انگیزی بود. همچنان عاشق فوتبال این کشور هستم و امیدوارم سال آینده به ایران برگردم.

حالا باید دید این بازیکن در ابتدای فصل آِینده به صنعت نفت می‌آید یا به دنبال پیشنهاداتی از سوی سایر تیم‌های فوتبال ایران خواهد بود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار