۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

ستاره آفریقایی پرسپولیس خانه نشین شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ستاره آفریقایی پرسپولیس خانه نشین شد+جزئیات. «شیخ دیاباته» که به‌تازگی با پرسپولیس قرارداد همکاری امضا کرده است، اخیرا تمرینات گروهی خود را با قرمزپوشان تهرانی آغاز کرد براساس گزارش‌ها، این بازیکن ...

دیاباته بازیکن جدید پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ستاره آفریقایی پرسپولیس خانه نشین شد+جزئیات. «شیخ دیاباته» که به‌تازگی با پرسپولیس قرارداد همکاری امضا کرده است، اخیرا تمرینات گروهی خود را با قرمزپوشان تهرانی آغاز کرد

براساس گزارش‌ها، این بازیکن اهل مالی که با پیراهن استقلال، سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را در کارنامه‌اش دارد، در تمرین دیروز پرسپولیس از ناحیه عضله چهارسر ران ران دچار آسیب‌دیدگی شده است.

براساس نتایج آزمایشات پزشکی و سی‌تی اسکن، شیخ دیاباته دست کم ۶ الی هشت هفته از میادین دور خواهد بود و این بدان معنا است که وی باید تمرینات فیزیوتراپی خود را دست کم تا پایان نیم‌فصل اول ادامه داده و در نتیجه تا زمان بهبودی کامل در اختیار یحیی گل‌محمدی نخواهد بود.

دکتر علیرضا حقیقت پزشک باشگاه پرسپولیس نیز با تایید این خبر، گفت: متاسفانه شیخ دیاباته در تمرین روز یکشنبه از ناحیه چهارسر ران دچار آسیب‌دیدگی شد. از لحظه وقوع مصدومیت، اقدام‌های پزشکی لازم انجام شد و در نهایت بررسی‌های تکمیلی و پاراکلینکی نیز صحت تشخیص را معلوم کرد. با توجه به تاثیر متغیرهای مختلف در روند بهبودی، تلاش کار پزشکی در جهت به حداقل رساندن دوران بهبودی است تا دیاباته در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین از بررسی دقیق وضعیت وحید امیری خبر داد و درباره آخرین شرایط سعید صادقی نیز اضافه کرد: مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است که در اردوی اخیر تیم ملی برایش پیش آمد. در مورد او باید دوره مربوط به اقدامات پزشکی را دنبال کنیم تا ظرف روزهای آینده برای تمرین و مسابقه در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

 اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار