۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳

ستاره آبی‌ها با یک بند جنجالی جدا می‌شود؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در دربی یکشنبه شهر منچستر عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و موفق به ثبت ۳ گل و ۲ پاس گل شد. هالند از زمان پیوستنش به منچسترسیتی در ۱...

از برنامه هفته 28 لیگ برتر فوتبال ایران تا پخش زنده شبکه ۳ + بازی های امروز فوتبال جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز؛ ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، در دربی یکشنبه شهر منچستر عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و موفق به ثبت ۳ گل و ۲ پاس گل شد. هالند از زمان پیوستنش به منچسترسیتی در ۱۱ بازی ۱۷ گل زده و توانایی‌های خود را به پپ گواردیولا اثبات کرده است. مهاجم جوان نروژی تا سال ۲۰۲۷ با منچسترسیتی قرارداد دارد اما در قرارداد او بندی وجود دارد که می‌تواند سال ۲۰۲۴، ورزشگاه اتحاد را ترک کند.

 

فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی که در ابتدا مدعی بود هالند در قراردادش با منچسترسیتی بند فسخی ندارد حالا نظرش را عوض کرده و گفته است: بند فسخ قرارداد هالند از سال ۲۰۲۴ قابل اجراست اما باید بگویم که مبلغ بسیار بالایی است. به گفته رامون آلوارز، خبرنگار اسپانیایی، رقم فسخ قرارداد هالند، حدود ۲۰۰ میلیون یورو است و در سال ۲۰۲۵ به ۱۸۰ میلیون کاهش پیدا خواهد کرد. نکته قابل توجه این است که باشگاه‌های انگلیسی قابلیت استفاده از این بند فسخ را ندارند و فقط شامل باشگاه‌های معدودی از جمله رئال‌مادرید، بارسلونا و پاریسن ژرمن می‌شود.

 

براین اساس، باشگاه منچسترسیتی قصد دارد قرارداد هالند را تمدید کند تا احتمال از دست دادن او را به حداقل برساند. باشگاه رئال‌مادرید از مشتریان جدی این مهاجم ۲۲ ساله است، چراکه تا سال ۲۰۲۴ ماریانو از این تیم جدا می‌شود و کریم بنزما هم در آستانه ۳۶ ساله خواهد بود.

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار