۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰

ستاره‌هایی که دیگر زوج طلایی نیستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ستاره‌هایی که دیگر زوج طلایی نیستند. مهاجمان گل زن و لژیونری که با پشتوانه سال‌ها حضور موفق در فوتبال اروپا در آستانه تجربه دومین جام جهانی خود هستند، این روزها با بزرگ‌ترین دغدغه دوران فوتبالی شا...

لیست نهائی تیم ملی ایران مشخص شد / تیم ملی عازم ترکیه می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ستاره‌هایی که دیگر زوج طلایی نیستند. مهاجمان گل زن و لژیونری که با پشتوانه سال‌ها حضور موفق در فوتبال اروپا در آستانه تجربه دومین جام جهانی خود هستند، این روزها با بزرگ‌ترین دغدغه دوران فوتبالی شان که حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی است مواجه می‌باشند و این در حالی است که تا پیش از این هرگز چنین تصوری در مخیله این دو بازیکن که طلایی‌ترین زوج حمله تاریخ ایران را ساخته بودند هم نمی‌گنجید.

 ستاره‌هایی که دیگر زوج طلایی نیستند

ستاره‌هایی که دیگر زوج طلایی نیستند

مهدی طارمی ستاره بی چون و چرای تیم پورتو و بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر پرتغال که در کنار سردار آزمون مهاجم موفق تیم بایرلورکوزن مدتهاست زوج طلایی را در خط حمله تیم ملی ساخته و به بازی کردن در کنار هم عادت داشتند، حالا ناگزیرند برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت رقابتی فشرده را با یکدیگر تجربه کنند و این تغییر وضعیت قابل پیش بینی درست از زمان بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال ایران آغاز شد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار