۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵

سایپا باشگاه کوچکی نیست که حقش خورده شود | روانخواه: آقای افشاریان! قضاوت‌های عباس راکی را ببینید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امیدرضا روانخواه پس از باخت ۲ بر یک در خرم آباد برابر تیم خیبر گفت: واقعا میزبانی تیم خیبر خرم آباد جای تامل دارد. همه ما می‌دانیم با توجه به شرایط کرونایی حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ممنوع است ام...

سایپا باشگاه کوچکی نیست که حقش خورده شود | روانخواه: آقای افشاریان! قضاوت‌های عباس راکی را ببینید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امیدرضا روانخواه پس از باخت ۲ بر یک در خرم آباد برابر تیم خیبر گفت: واقعا میزبانی تیم خیبر خرم آباد جای تامل دارد. همه ما می‌دانیم با توجه به شرایط کرونایی حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها ممنوع است اما امروز به‌راحتی یک بازی در حضور تماشاگران برگزار شد!

وی ادامه داد:‌ گرچه نمی‌دانم ناظر بازی چه گزارشی نوشته اما متوجه شدم آن‌قدر با شرف است که وقایعِ عجیب و غریب این دیدار به میزبانی باشگاه خیبر خرم آباد را بنویسد. بنویسد که چقدر این نوع میزبانی و نوع مهمان نوازی در نتیجه بازی و عملکرد داوری تاثیرگذار بوده است. همچنین امیدوارم این گزارش‌هایی که نوشته می‌شود واقعا بررسی و کارشناسی شده و شدیدا با افراد خاطی برخورد شود.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: با این وضعیت برگزاری مسابقات، مشکلات و حواشی موجود ادامه دادن و فعالیت کردن در رقابت‌های لیگ دسته اول برای تیم‌ها، مدیران و مربیان بی حاشیه، غیرممکن و دشوار خواهد بود.

روانخواه با اشاره به اعتراض خود در نشست خبری یادآور شد: اعتراض اصلی من در نشست خبری نیز به نحوه قضاوت داور بوده ولاغیر! ‌راجع به چینش داوری صحبت نکردم‌. البته این حق طبیعی من است که به داوری و اشتباهات آن اعتراض کنم. الان هم به نحوه قضاوت داور و عملکردش شدیدا معترضم و اینکه تمامی حاضرین در ورزشگاه داوریِ آقای راکی را دیدند.

سرمربی خیبر همچنین تاکید کرد: متاسفانه همیشه بعد از قضاوت‌های ایشان حواشی زیادی به‌وجود می‌آید و از کمیته داوران خواهش می‌کنم تامل و دقت بیشتری روی قضاوت این داور داشته باشند. بررسی کنند و بدانند که فوتبال بدون باشگاه‌ها زنده نیست.

وی در پایان گفت: از آقای خداداد افشاریان، رئیس محترم کمیته داوران خواهش می‌کنم شخصا ورود کرده و نحوه قضاوت آقای راکی را بررسی کنند. حق ما ضایع شده در حالی‌که باشگاه سایپا، باشگاه کوچکی نیست تا به‌راحتی عملکرد داوری در قبال آن این‌قدر ضعیف باشد و حقش در روز روشن خورده شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار