۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶

سایت باشگاه استقلال قید ریکاردو ساپینتو را زد؟ / پایان همکاری ساپنیتو و استقلال رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان،سایت باشگاه استقلال قید ریکاردو ساپینتو را زد؟تیم استقلال در حالی در هفته بیستم لیگ برتر مقابل پیکان به برتری ۲ بر صفر دست یافت که با توجه به شکست پرسپولیس برابر هوادار هم امتیاز ای...

ریکاردو ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان،سایت باشگاه استقلال قید ریکاردو ساپینتو را زد؟تیم استقلال در حالی در هفته بیستم لیگ برتر مقابل پیکان به برتری ۲ بر صفر دست یافت که با توجه به شکست پرسپولیس برابر هوادار هم امتیاز این تیم شد. در اواخر این بازی، مجتبی حسینی سرمربی پیکان با روی ماتار دستیار ریکاردو ساپینتو درگیر شد.

ساپینتو قید بازگشت به استقلال را می‌زند؟

پس از این دیدار، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی دیدار استقلال با مس کرمان را اعلام کرد که ساپینتو با دو جلسه محرومیت (یک جلسه تعلیقی) روبرو شد. این رأی با واکنش تند مسئولان استقلال روبرو شد و از علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال گرفته تا مربیان و بازیکنان به حمایت از سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پرداختند.

در این بین، ساپینتو که به کشورش رفته تا دو روز تعطیلی تمرین کنار خانواده‌اش باشد، با شنیدن محرومیتش با ناراحتی گفت که می‌خواهند او را از ایران فراری بدهند.

ساپینتو که تصور نمی‌کرد با محرومیت روبرو شود از مسئولان استقلال خواست پیگیر این محرومیت باشند چرا که مربی مس به سینه او کوبیده بود و دلیلی نداشت که او با محرومیت روبرو شود.

کمیته انضباطی همچنین بهزاد غلامپور، مربی استقلال را نیز یک جلسه محروم کرده است که گفته می‌شود این مربی قرار است در روزهای آینده صحبت‌های تندی انجام دهد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار