۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

ساپینتو به دل سازمان لیگ زد!/ کارهای عجیب سرمربی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزشی سه؛ نشست خبری پیش از دربی پایتخت، فردا برگزار می شود که به مانند ۲ فصل اخیر، باز هم سرمربیان استقلال و پرسپولیس در مکان های مجزایی به گفتگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران می پردازند. از...

ریکاردو ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزشی سه؛ نشست خبری پیش از دربی پایتخت، فردا برگزار می شود که به مانند ۲ فصل اخیر، باز هم سرمربیان استقلال و پرسپولیس در مکان های مجزایی به گفتگو با اصحاب رسانه و خبرنگاران می پردازند.

از فصل گذشته، باشگاه استقلال کشمکش فراوانی با سازمان لیگ داشت تا در بازی هایی که میزبانی آن را برعهده دارد، محل نشست را در مکان مورد نظرش برگزار کند. مسئله ای که در ابتدا با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد ولی آبی ها روی خواسته خود اصرار ورزیده و موفق به انجام آن شدند.

در تمامی بازی های استقلال، سازمان لیگ ساختمان روابط عمومی خود را به عنوان مکان برگزاری نشست سرمربی استقلال اعلام می کرد اما در بازی هایی که آبی ها میزبان بودند، هرگز فرهاد مجیدی راهی سازمان لیگ نشد.

در این میان و در دربی رفت فصل قبل که استقلال میزبان آن بود، سرمربی پرسپولیس از حضور در محل تعیین شده توسط آبی ها خودداری کرد و فرهاد مجیدی نیز برای دربی برگشت، این کار را تلافی کرد.

امسال نیز سرمربیان استقلال و پرسپولیس در بازی هایی که تیم رقیب میزبان بود، راهی مکانی غیر از محل تعیین شده توسط طرف مقابل شدند و حالا در آخرین بازی فصل نیز این اتفاق رخ داد.

در شرایطی که ظهر امروز اعلام شد محل برگزاری نشست خبری سرمربیان دو تیم در محل روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می شود، اما باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که محل کنفرانس ریکاردو ساپینتو در کمپ مرحوم حجازی خواهد بود تا جنگ آبی ها با سازمان لیگ در آخرین بازی فصل نیز ادامه پیدا کند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار