۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵

سانتوس پس از جدایی‌اش از پرتغال: با قلبی پاک می‌روم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سانتوس پس از جدایی‌اش از پرتغال: با قلبی پاک می‌روم. فرناندو سانتوس شب گذشته به همکاری هشت ساله‌اش با فدراسیون فوتبال پرتغال پایان داد تا سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب شود. پرتغال با هدایت سانتو...

سانتوس پس از جدایی‌اش از پرتغال: با قلبی پاک می‌روم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سانتوس پس از جدایی‌اش از پرتغال: با قلبی پاک می‌روم. فرناندو سانتوس شب گذشته به همکاری هشت ساله‌اش با فدراسیون فوتبال پرتغال پایان داد تا سرمربی جدیدی برای این تیم انتخاب شود. پرتغال با هدایت سانتوس در مرحله یک‌‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ یک بر صفر از مراکش شکست خورد و حذف شد.

فرناندو سانتوس در بیانیه‌اش پس از جدایی از تیم ملی پرتغال گفت: با قلبی پاک تیم ملی را ترک می‌کنم. من با احساس سپاسگزاری فراوان به خاطر افتخاری که برای مربیگری تیم ملی پرتغال کشور داشتم، می‌روم. این رویایی و هدفی در زندگی‌ام بود که به آن رسیدم. اول از همه از شما تشکر می کنم. خطاب به همه بازیکنانی که از سال ۲۰۱۴ با آنها کار کرده‌ام، همه بدون استثنا.

سرمربی پیشین تیم ملی پرتغال افزود: وقتی گروهی را هدایت می‌کنید باید تصمیم‌های سختی بگیرید، طبیعی است همه از انتخاب‌هایی که من انجام دادم راضی نیستند اما آنهایی که من گرفتم همیشه به بهترین‌ها برای تیم ملی فکر می‌کردم. با تشکر از مربیان همکارم و باشگاه‌ها که بازیکنان زیادی به تیم ملی دادند و همیشه با آنها رابطه عالی و خوبی داشتم.

سانتوس در خاتمه اظهار داشت: کلام پایانی من خطاب به هواداران تیم ملی پرتغال است. از الان من هم یکی از میلیون‌ها نفری خواهم بود که تیمی را حمایت می‌کنند. سرود ملی را می‌خوانند و تشویقش می‌کنند.

فرناندو سانتوس ۶۸ ساله از سال ۲۰۱۴ هدایت تیم ملی پرتغال را برعهده داشت. پرتغال با هدایت او قهرمان یورو ۲۰۱۶ و همچنین قهرمان لیگ ملت‌های یوفا در سال ۲۰۱۹ شد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط