۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری/ سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری/ سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir را در اندیشه معاصر بخوانید. بازنشستگان عزیز برای ثبت نام وام ضروری بازنشستگان باید بصورت اینترنتی به نشانی sabasrm.i...

سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری/ سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سامانه ثبت نام اینترنتی وام ضروری/ سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir را در اندیشه معاصر بخوانید. بازنشستگان عزیز برای ثبت نام وام ضروری بازنشستگان باید بصورت اینترنتی به نشانی sabasrm.ir  مراجعه نمایند و نسبت به ثبت درخواست خود برای وام بازنشستگی خود اقدام نمایند.

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir،​​ امکان درخواست انواع وام، من جمله وام ضروری در این سامانه را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در زمان ثبت نام، ارائه می دهد. بازنشستگان کشوری می توانند در صورت وجود شرایط، برای ثبت نام انواع وام از طریق گزینه ثبت نام وام، اقدام نمایند.

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir،​​ همواره تسهیلاتی را مانند وام ضروری و وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان ارائه می کند که در صورت دارا بودن شرایط خاصی می توانند از آن بهره ببرند. از آنجا که ثبت نام و دریافت وام از این سایت، نیازمند آشنایی با بخش های مختلف آن و نحوه ثبت نام در سایت بوده، لازم است تا متقاضیان با بخش های مختلف سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری آشنا شوند.

در ادامه این مقاله به چگونگی ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir ۱۴۰۲، نحوه ثبت نام وام ازدواج، وام ضروری و تسهیلات خرید سهام ، پرداخته شده و پس از بررسی شرایط و زمان ثبت نام، همچنین، مدارک لازم جهت انجام این امر، در خصوص دریافت فرم وام بازنشستگان، توضیح داده شده است.

برای ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوریکلیک کنید.

کاربران، برای ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری، باید به آدرس sabasrm.irمراجعه کنند.

ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / خبر فوری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1401 + جزئیات

آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / خبر فوری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ + جزئیات

سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir ۱۴۰۲، برای ثبت نام و دریافت انواع وام بانکی برای بازنشستگان این سازمان، طراحی شده و از آنجا که بهره مندی از این تسهیلات، نیازمند ورود به سایت، در زمان ثبت نام است، در این بخش، در خصوص ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir، توضیح خواهیم داد که مطابق مراحل زیر است:

برای ورود به سایت، متقاضی باید، در زمان ثبت نام، آدرس سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir را در مرورگر خود، جستجو نماید تا به صفحه ای همانند صفحه زیر، وارد گردد.

پس از ورود، متقاضی می تواند، گزینه ورود به سامانه را که در بالای صفحه، به رنگ نارنجی، مشخص شده، انتخاب کرده و پس از وارد کردن اطلاعات لازم، از قرار شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب، به پرتال شخصی خود، دسترسی یابد.

در نهایت، متقاضی باید، گزینه مورد نظر خود که برای وام، اعم از ضروری یا ازدواج، تسهیلات مالی می باشد را انتخاب نماید و نسبت به ثبت نام و درخواست وام، اقدام کند که در ادامه، در خصوص نحوه و زمان ثبت نام در این سایت، توضیح خواهیم داد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال ۱۴۰۲، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

چگونگی ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری؛ شرایط و ضوابط

 

نحوه ثبت نام وام ازدواج در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

در توضیح نحوه ثبت نام وام ازدواج در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲باید گفت، متقاضی، پس از ورود به سامانه با جستجوی آدرس sabasrm.ir، برای ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲، باید از بخش تسهیلات مالی، گزینه مربوط به وام ازدواجرا انتخاب کند، به این ترتیب که؛

پس از ورود به سامانه، متقاضی باید، از صفحه اصلی سایت سامانه صندوق بازنشستگی کشوری، از بخش تسهیلات مالی، بر روی گزینه وام ازدواج کلیک کند.

پس از انتخاب گزینه وام ازدواج و ورود به صفحه ای مشابه صفحه زیر، متقاضی باید شرایط را مطالعه و به پایین صفحه برود تا گزینه ثبت نام نمایان گردد؛ سپس، بر روی گزینه ثبت نام، کلیک کند.

سپس در این گام، اطلاعات خواسته شده، شامل شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب را وارد کرده و از این طریق برای ثبت نام وام ازدواج ۱۴۰۲ اقدام کند. شایان ذکر است که اکنون، مهلت ثبت نام این وام، به پایان رسیده است.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال ۱۴۰۲، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی، می توانند مقاله ای که در زیر، در قسمت بیشتر بخوانید پیشنهاد شده است را مطالعه نمایند. در ادامه، پیرامون نحوه ثبت نام وام ضروری بازنشسته کشوری، توضیح خواهیم داد.

یکی از امکاناتی که درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگان کشوری، برای بازنشستگان این صندوق، در نظر گرفته، وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی است که در زیر، نحوه ثبت نام وام ضروری در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir، توضیح داده شده است.

در ابتدا، باید، همانند آنچه در تیتر یک گفته شد، متقاضی، آدرس سایت سامانه را جستجو نماید و پس از ورود به سایت، از بخش تسهیلات مالی، گزینه وام ضروری را انتخاب کند.

سپس، شرایط را مطالعه و در قسمت انتهایی صفحه، بر روی گزینه ثبت نام وام ضروری، کلیک نماید.

در نهایت، اطلاعات لازم، که شامل شماره حساب، کد ملی و… می شود را در کادرهای مربوطه، وارد کرده و با تکمیل مراحل، ثبت نام خود را جهت اخذ وام ضروری ۳۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲، انجام دهد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال ۱۴۰۲، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه تعهد وراث برای اخذ وام ضروری مورث بازنشسته کشوری، می توانند، نسبت به مطالعه مقاله زیر که در قسمت بیشتر بخوانید، معرفی شده، اقدام نمایند.

واریزی خرداد ماه بازنشستگان

نحوه ثبت نام تسهیلات خرید سهام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری

پس از توضیح نحوه ثبت نام وام ضروری و وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، در این بخش، نحوه ثبت نام تسهیلات خرید سهام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ sabasrm.ir را مورد بررسی قرار خواهیم داد که مطابق مراحل زیر می باشد:

در ابتدا، متقاضی، باید آدرس سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir ۱۴۰۲ را جستجو کند و از بین گزینه های موجود، گزینه تسهیلات مالی و سپس، گزینه خرید سهام را انتخاب نماید.

سپس، متقاضی باید، شرایط خرید این تسهیلات را مطالعه کرده و همانند آنچه در راهنمای تصویری تیترهای قبل، ارائه کردیم، در پایین صفحه، بر روی گزینه ثبت نام، کلیک کند که اکنون، به علت پایان مهلت ثبت نام، گزینه ثبت نام، نمایش داده نمی شود و در صفحه، پیام “مهلت ثبت نام اتمام یافته”، نوشته شده است.

در نهایت، در شرایطی که گزینه ثبت نام، فعال باشد، متقاضی باید، اطلاعات لازم و مورد نیاز را برای ورود به سامانه، در کادرهای مربوطه، وارد نموده و با تکمیل و تایید ثبت نام خود، نسبت به خرید تسهیلات سهام اقدام نماید. در ادامه، شرایط و زمان ثبت نام را توضیح خواهیم داد.

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال ۱۴۰۲، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

زمان و شرایط ثبت نام وام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ sabasrm.ir

پس از ورود متقاضی به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir ۱۴۰۲،او می تواند در مهلت مقرر و در صورت دارا بودن شرایطی که در این درگاه ذکر شده است، در لیست نوبت برای تایید دریافت وام برود که در ادامه بهزمان و شرایط ثبت نام وام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ sabasrm.ir پرداخته شده است.

شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

 

افرادی می توانند برای وام ضروری بازنشسته کشوری ۱۴۰۲، به آدرس sabasrm.ir مراجعه کنند و موفق به ثبت نام و اخذ وام شوند که شرایط زیر را داشته باشند:

 

از صدور حکم بازنشستگی آن ها، بیشتر از ۱ سال گذشته باشد؛

 

در صورتی که یکی از وراث ذکور بازنشسته کشوری، اقدام به این امر می کنند، تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف نشود؛

 

حکم ترمیم سال جاری، برای متقاضی، صادر شده باشد؛

 

صرفا یکی از وراث فرد بازنشسته، می تواند از وام ضروری، استفاده کند و این امر، منوط به اعلام رضایت سایر وراث، در سامانه تعهد وراث، می باشد؛

 

صرف ثبت نام، اولویتی برای تعلق وام، به متقاضی، ایجاد نمی کند و تنها، پس از بررسی و احراز شرایط، توسط نهاد ذی صلاح، به فرد، وام تعلق گرفته و به حساب صادرات وی، واریز خواهد شد.

 

شرایط ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری sabasrm.ir

 

افرادی می توانند برای وام ازدواج فرزندان بازنشسته کشوری ۱۴۰۲​، به آدرس sabasrm.ir مراجعه کنند و موفق به ثبت نام و اخذ وام شوند که شرایط زیر را داشته باشند:

 

درآمد خالص فرد، در ماهی که در سامانه، در زمان ثبت نام تعیین می گردد، حداقل ده میلیون ریال باشد؛

 

عقد نامه (در وام ازدواج) در بازه زمانی تعیین شده، ثبت شده باشد؛

 

فرد متقاضی وام، فرزند یا نوه اول تحت تکفل بازنشسته کشوری ( یا وظیفه‌بگیر یا فرزند همسر وظیفه‌بگیر ) باشد، همچین اولین ازدواج زوجین باشد؛

 

فقط یک وام به هر دفتر کل اختصاص خواهد یافت. در صورتی که مثلا، پدر و مادری که هر دو بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری باشند، هر دو درخواست وام ازدواج کنند، فقط یک وام ازدواج به آن ها تعلق خواهد گرفت؛

 

قبلا به فرزندان بازنشسته ها، وام ازدواج تعلق نگرفته باشد؛

 

وام ازدواج، مشمول بیمه عمر مانده بدهکار خواهد بود و پرداخت هزینه آن بر عهده متقاضی است؛

 

در صورتی که قبلا درخواست وام کرده باشند و در آن دوره تسهیلات به آن ها تعلق نیافته باشد، باید مجددا در سامانه تقاضای وام کنند؛

 

صندوق بازنشستگی درخواست‌ها را بنا بر اولویت هایی نظیر میزان حقوق بازنشستگی و تعداد تسهیلاتی که قبلا دریافت کرده است، دسته بندی می کند و پس از آن نام واجدین شرایط در سامانه صندوق بازنشستگی کشوری اعلام خواهد شد.

 

زمان ثبت نام وام ضروری ۱۴۰۲ و وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری​

 

متقاضیان ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشسته ۱۴۰۲،در صورت داشتن شرایط بالا می توانند در زمان اعلام شده از سوی دولت که در سال گذشته، نیمه دوم اردیبهشت ماه بود و در سال ۱۴۰۲، هنوز اعلام نشده (به محض اعلام، متن مقاله به روز رسانی می گردد)، از طریق سامانه sabasrm.ir​ اقدام کنند. پس از انقضای تاریخ ثبت نام و در صورت عدم تمدید مهلت، سایت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشسته sabasrm.ir بسته شده و امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

 

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری، برای سال ۱۴۰۲، از روز شنبه ۶ اسفند ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. مبلغ این وام، ۳۰ میلیون تومان بوده و ثبت نام آن، از طریق سامانه sabasrm.ir انجام می گیرد.

 

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال ۱۴۰۲، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

 

عقدنامه فرزند یا نوه فرد بازنشسته که متقاضی وام ازدواج است.

 

مدارک هویتی متقاضی وام و بازنشسته، اعم از کارت ملی و شناسنامه که در صورت نبود کارت ملی، رسید درخواست صدور آن نیز مورد قبول خواهد بود.

 

فیش حقوقی بازنشسته، جهت اثبات اینکه فرد واجد شرط دریافت حقوق است.

 

مدارک مربوط به حساب بانکی که در بردارنده، شماره حساب، کارت و شبا باشد، همچنین، مدارک مربوط به اطلاعات پستی. در صورت اعلام مدارک لازم و تغییر مدارک، برای وام ازدواج فرزندان بازنشسته در سال ۱۴۰۲، متن مقاله، بروزرسانی می گردد.

 

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال ۱۴۰۲، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

یکی از پرسش های کسانی که قصد اخذ وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری یا وام ضروری ۱۴۰۲ را از درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگان کشوری دارند، پیرامون نحوه دانلود و دسترسی به فرم ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir است.

 

در این خصوص باید گفت، فرم ثبت نام وام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir​، در خصوص وام ازدواج یا ضروری، یک فرم اینترنتی است که پس از ورود به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگان کشوری یا همان سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir ۱۴۰۲، در اختیار متقاضی قرار می گیرد و هنگام درخواست وام، به عنوان یکی از مراحل درخواست، باید، تکمیل گردد.

 

بنابراین، در خصوص نحوه دانلود فرم باید گفت، فرم ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و وام ضروری، یک فرم فیزیکی جداگانه قابل دانلود نیست که بتوان آن را از قبل دانلود و تکمیل نمود و سپس، هنگام ورود به سایت، در سایت، بارگذاری کرد. علاقمندان به کسب اطلاعات در خصوص فرم ثبت نام وام ازدواج، می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند.

 

لازم به ذکر است موارد اعلام شده، بر اساس سال گذشته بوده و به محض تغییر و اعلام برای سال ۱۴۰۲، در متن مقاله اطلاع رسانی می گردد.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.irدر کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری sabasrm.ir پاسخ دهند.

 

سوالات متداول

 

۱- نحوه ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ چگونه است؟

نحوه ورود به سایت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ با جستجوی آدرس sabasrm.ir و انتخاب گزینه ورود به سامانه، سپس وارد کردن اطلاعاتی نظیر شماره حساب و شماره دفتر کل می باشد که جزئیات این امر در متن مقاله ارائه شده است.

 

۲- زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری چه تاریخی است؟

بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری برای سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۶ اسفند ماه آغاز شده و تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت که جزئیات این امر در متن مقاله ارائه شده است.

 

۳- نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری چگونه است؟

نحوه ثبت نام وام بازنشستگان کشوری با جستجوی آدرس sabasrm.ir انتخاب گزینه تسهیلات مالی، انتخاب وام مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ثبت نام می باشد که جزئیات این امر در متن مقاله ارائه شده است.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط