۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران بکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، برای معرفی بهترین آرایشگاه مردانه تهران باید فاکتور های زیادی از جمله : بهداشت سالن و پرسنل ، تخصص بالا ، ارائه خدمات کامل و محیط مناسب را زیر نظر داشت.   سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران ب...

سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران بکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، برای معرفی بهترین آرایشگاه مردانه تهران باید فاکتور های زیادی از جمله : بهداشت سالن و پرسنل ، تخصص بالا ، ارائه خدمات کامل و محیط مناسب را زیر نظر داشت.

 

سالن آرایشگاه مردانه و داماد تهران بکس به مدیریت حمید بخشی طبق رنکینگ و نظرسنجی های صورت گرفته کامل ترین مرکز زیبایی آقایان در تهران میباشد.

این سالن با بهره گیری از بهترین متد روز دنیا و بکارگیری از نیروهای متخصص در امور زیر آماده خدمات رسانی همه روزه با تعیین وقت قبلی میباشد.

 

خدمات این سالن آرایشگاه مردانه عبارت است از:

هیرکات سر با توجه به اناتومی چهره

پاکسازی تخصصی پوست صورت

گریم تخصصی داماد

(پکیج های متنوع دامادی)

پاکسازی و جوانسازی پوست ( با پیشرفته ترین دستگاه ها و متد روز )

ترمیم موی موقت

(کاشت موی یکروزه موقت بدون کوتاهی موهای خود شخص )

خدمات تخصصی رنگ مو آقایان

( کار با مواد دکلره – لایت – جوگندمی )

خدمات کراتینه مو آقایان و ویتامینه

(صافی – احیا )

پدیکور و مانیکور

سولاریوم

تاتو بدن

خدمات ماساژ آقایان

 

و

و هر آنچه شما از یک سالن مردانه انتظار دارید مثل:

از دیگر ویژگی های آرایشگاه مردانه حمید بخشی میتوان به انظباط و بهداشت خصوصا در این شرایط کووید و کرونا اشاره کرد.

با توجه به شرایط پیش آمده ، ورودی های این سالن باید از قبل نوبت خود را رزرو کنند و تا حد امکان از آوردن بیش از نهایتا یک همراه خودداری کنند.

بی شک سلامتی خود پرسنل سالن و افراد برای خودشان هم اهمیت دارد به همین منظور روی این مورد خاص تایید ویژه دارند.

 

کافه سالن

برای رفاه حال مشتریان سالن خود کافه ای مجهز و بهداشتی تدارک دیده اند که در صورت گرسنگی یا اوقاتی که باید منتظر بمانند ( مثل کسانی که کار رنگ مو دارند یا کراتینه و..) میتوانند از این کافه استفاده کنند. و یا همچنین میتوانند از خدمات ماساژ و پدیکور استفاده کنند.

ترمیم موقت موی کم پشت

اگر مراسم مهمی پیش رو دارید و از کم پشتی یا عقب کشیدن پیشانی خود رنج میبرید ، میتوانید از خدمات ترمیم یا کاشت موی یکروزه ما بهره مند شوید. در این روش بدون کوتاه کردن موهای خودتان ، تار موی طبیعی را به صورت کاملا طبیعی و ماهرانه لا به لای موهای شما اضافه میکنید. برای دیدن نمونه کارها به اینستاگرام ما مراجعه فرمایید

هیرکات سر و صورت 

اصلاح سر و صورت با توجه به فرم و آناتومی جمجه سر صورت میگیرد و هم قبل از استارت کار و هم بعد از پایان کار شستشو انجام میشود. بعد از شستشو استایل مورد نظر و فرم موی متناسب با چهره فرد انجام میگردد.

گریم تخصصی داماد

پکیج های متفاوت دامادی و خدمات مورد نیاز داماد با توجه به بودجه ، عقاید ، شرایط و میزان اهمیت مراسم قابل ارائه میباشد. برای مشاوره اطلاع از جزئیات و قیمت پکیج ها تماس بگیرید.

کراتینه مو آقایان و احیا مو

خدمات کراتینه و احیا موها با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد برزیلی و آمریکایی موجود انجام میشود و کیفیت محصول توسط ما تضمین میشود. سالن آرایشگاه مردانه داماد حمید بخشی به هیچ عنوان اعتبار خود را در قبال سود ناچیز به خطر نمی اندازد.

پاکسازی و جوانسازی پوست

با استفاده از بهترین متریال و دستگاه های روز دنیا برای حفظ شادابی و برگرداندن طراوت به پوست شما عزیزان انجام میشود. هیدرودرمی ، هیدروفیشیال ، میکرودرمی ، میکرونیدلینگ و… از جمله خدماتی است که در پاکسازی تخصصی به آن میپردازیم.

پدیکور پای آقایان در تهران 

کوکتل تراپی ، کفسابی ، خدمات ناخن ، رفع ترک پا ، لوسیون تراپی ، ماساژ پا و… از دیگر خدمات مجموعه میباشد که در جهت حفظ نرمی و لطافت و رفع خستگی پاهای شما عزیزان ایجاد در سالن آرایشگاه مردانه داماد حمید بخشی شده است.

سولاریوم تهران

خدمات سولاریوم با استفاده از بهترین دستگاه حال حاضر دنیا ساخت آلمان و ایتالیا موجود میباشد. برای رزرو نوبت سولاریوم با تلفن ۰۹۳۶۱۰۲۹۰۰۲ تماس حاصل نمایید.

خدمات رنگ مو آقایان

اجرای تخصصی انواع رنگ مو با استفاده از بهترین مواد و متریال‌ روز در آرایشگاه مردانه تهران بکس امکان پذیر میباشد. برای اطلاع از شرایط ، قیمت ، و رزرو نوبت رنگ مو ( لایت ، هایلات ، مش جوگندمی و… ) عکس موها و مدل پیشنهادی خودتون رو از واتس اپ ارسال فرمایید.

.

برای دیدن نمونه کار های بیشتر به اینستاگرام مراجعه کنید

تلفن مشاوره و رزرو نوبت: ۰۹۱۲۶۰۷۴۱۶۷

آدرس ها : زعفرانیه – سعادت آباد

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار