۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰

ساعت پخش و تکرار سریال رئیس جمهور موقت شبکه افق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سریال رئیس جمهور موقت از جمله سریال های کره ای در ژانر سیاسی است که پخش آن از دیروز دوشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ از شبکه افق آغاز شده است. ساعت پخش سریال کره ای رئیس جمهور موقت هر شب ساعت ۲۳:۳۰ است. همچ...

ساعت پخش و تکرار سریال رئیس جمهور موقت شبکه افق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سریال رئیس جمهور موقت از جمله سریال های کره ای در ژانر سیاسی است که پخش آن از دیروز دوشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۰ از شبکه افق آغاز شده است. ساعت پخش سریال کره ای رئیس جمهور موقت هر شب ساعت ۲۳:۳۰ است. همچنین تکرار این سریال در روز بعد ساعت ۵، ۱۱ و ۱۷ از همین شبکه پخش می شود.

 

داستان سریال رئیس جمهور موقت شبکه افق

این سریال در ژانر سیاسی تولید شده و قرار است برای اولین بار توسط رسانه ملی و از دریچه شبکه افق برابر دیدگان مخاطبین قرار گیرد.سریال «رئیس جمهور موقت» سال ۲۰۱۹ در کشور کره جنوبی و به کارگردانی یو جونگ سان تولید شده است. مجموعه تلویزیونی روایتی جذاب از پشت صحنه دسیسه‌ها و سیاسی‌کاری عوامل دولتی را به تصویر می‌کشد. شخصیت اصلی داستان به مسایل اخلاقی اهمیت بسیاری می‌‌دهد تا جایی‌که حاضر نیست به فساد موجود در دولت کره تن دهد یا در آن گرفتار بماند؛ حتی اگر این موضوع به قیمت کنار گذاشتن او از سیاست تمام شود. روایت داستان به این نحو است که در بازه زمانی که مقامات عالی رتبه دولتی از جمله رئیس جمهور برای جلسه‌ای دور هم جمع می‌شوند، طی اتفاقی در محل جلسه انفجار بزرگی رخ می‌دهد. در این انفجار بسیاری از مقامات دولتی و رئیس جمهور کشته می‌شوند.درحال حاضر پارک مو جین (جی جین هی) بالاترین مقام دولتی را دارد که زنده مانده است. او این موقعیت را نمی‌خواهد اما باید ۶۰ روز به عنوان رئیس جمهور کشور عمل کند.

 

سریال رئیس جمهور موقت

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار