۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶

سازمان قهرمانان ملی ورزش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سازمان قهرمانان ملی ورزش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد. سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران،جنایت شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.  معاونت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان قهرمانان ملی و...

اخرین وضعیت تروریست شیراز / هویت شهدای شاهچراغ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سازمان قهرمانان ملی ورزش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد. سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران،جنایت شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

 معاونت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، این سازمان طی بیانیه ای این حرکت تروریستی را شدیدا محکوم کرد.
در بیانیه ای که سعید حق وردی، رییس سازمان قهرمانان ملی ورزش منتشر کرده آمده است:

با توجه به حرکت منفور، زشت، ددمنشانه و وحشیانه وهابیون تکفیری تروریست در شامگاه چهارشنبه چهارم آبان، سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران، به نمایندگی قانونی از عموم قهرمانان مدال آوران، نام آوران و ورزشکاران ایران، این حرکت خصمانه و بزدلانه را درکشتار و ترور زواران حضرت شاهچراغ که منجربه شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان خداجوی ما شد ر اشدیدا محکوم می نماید و قاطعانه اعلام می دارد این قبیل رفتار ناشی از عجز واستیصال اربابان خونخوارشان است که درمقابل غیرت و سرافرازی ایرانیان زانو زده اند و به زودی زود به سزای اعمال خبیثشان خواهند رسید.

 سازمان قهرمانان ملی ورزش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد

سازمان قهرمانان ملی ورزش حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط