۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

ساخت دستگاه تصفیه هوا از قطعات بازیافتی خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهندسان شرکت هیوندای از بخش هایی از قطعات بازیافتی خودروی برقی یونیک ۵ برای تولید دستگاه تصفیه هوا استفاده کردند.  برای تولید این دستگاه تصفیه هوا از چراغ‌های ال ای دی عقب، برخی اجزای سیستم اطلاع ر...

ساخت دستگاه تصفیه هوا از قطعات بازیافتی خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهندسان شرکت هیوندای از بخش هایی از قطعات بازیافتی خودروی برقی یونیک ۵ برای تولید دستگاه تصفیه هوا استفاده کردند.

 برای تولید این دستگاه تصفیه هوا از چراغ‌های ال ای دی عقب، برخی اجزای سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی این خودرو و آلیاژهای به کارگرفته شده در بخش چرخ خودرو استفاده شد.

تولید هر خودرو نتیجه یک فرآیند توسعه و ساخت طولانی است که طی آن خودروسازان خودروهای زیادی را پیش تولید می کنند که برخی از آنها هرگز روانه بازار نمی شوند.

هیوندای به جای حذف کامل یکی از خودروهای آزمایشی برقی خود موسوم به یونیک ۵، قطعات خودرو را تغییر داد تا یک دستگاه تصفیه هوا بسازد.

طبق اطلاعاتی که در این زمینه منتشر شده، برای اطمینان از ایمنی خودروی مذکور آزمایش های متعددی انجام شده است.همچنین خاطرنشان شده که در طول یک سال، سیستم‌هایی مانند سیستم هشدار صوتی خودرو، صدای عبور و مرور و صدای خودروی مذکور در تونل باد مورد آزمایش قرار گرفته است.

در این طرح مهندسان هیوندای قطعات مختلف خودروی یونیک ۵ را جدا کرده و سپس محصولی کاملاً متفاوت را با استفاده از قطعات یادشده طراحی می‌کنند. این نشان می‌دهد راه‌های پایدار دیگری برای تغییر کاربری خودروها وجود دارد. گفته می شود هیوندای به دنبال تولید انبوه خودروی یونیک ۵ از ماه جاری در ایالات متحده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار