۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳

زوج جنجالی تهدید شدند/ این بازی را شما شروع کردید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،زوج جنجالی تهدید شدند/ این بازی را شما شروع کردید!. فابریزیو کورونا در ایتالیا یک چهره مشهور رسانه‌ای است که از او به‌عنوان سلطان پاپاراتزی‌ها یاد می‌شود. در روزهای اخیر و بعد از جنجالی که مصاحبه ف...

زوج جنجالی تهدید شدند/ این بازی را شما شروع کردید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،زوج جنجالی تهدید شدند/ این بازی را شما شروع کردید!. فابریزیو کورونا در ایتالیا یک چهره مشهور رسانه‌ای است که از او به‌عنوان سلطان پاپاراتزی‌ها یاد می‌شود. در روزهای اخیر و بعد از جنجالی که مصاحبه فرانچسکو توتی درباره هسمرش ایلاری و پاسخ ایلاری از طریق وکیلش ایجاد کرد کورونا از این فرصت استفاده کرد تا به موجی رسانه‌ای دامن بزند.

او از طریق حساب اینستاگرامی خود حملاتی علیه توتی و همسرش انجام داد. کورونا ازجمله عکس زنی را منتشر کرد و مدعی شد حلقه سوم رابطه این فرد بوده است. این چهره رسانه‌ای همچنین فایلی صوتی را منتشر کرد که مدعی بود صحبت‌های این فرد است. یک زن در این فایل صوتی ادعاهایی تند علیه فرانچسکو توتی مطرح می‌کرد. کورونا مدعی شد شواهد دیگری هم در دست دارد که خیانت توتی را اثبات می‌کند.

وعده کورونا اما دست‌کم از طریق حساب اینستاگرامی او انجام نخواهد شد چرا که مدت کوتاهی بعد از انتشار این پست‌ها حساب او در این شبکه اجتماعی مسدود شد.

برخی رسانه‌ها در ایتالیا مدعی شدند فرانچسکو توتی بعد از انتشار پست‌های جنجالی فابریزیو کورونا سعی کرده با او تماس بگیرد و خواهان حذف پست‌های او بشود. گفته می‌شود او یک فایل صوتی در اختیار دارد که صحبت‌های فرانچسکو توتی و درخواست او برای حذف پست‌های اینستاگرامی در آن شنیده می‌شود.

کورونا پاپاراتزیِ ایتالیایی در یک پیام اینستاگرامی جنجالی نوشت:«پارادوکس اینجا است که کل ایتالیا درباره این زن و شوهر صحبت می‌کنند. ایلاری که خودش را مثل یک ملکه می‌داند می‌خواهد به من درس اخلاق بدهد. بله، همان کسی که شوهرش درباره او آن حرفها را زده بود. نقاب او بالاخره افتاد. مصاحبه ایلاری حمله‌ای از طرف او بود به همسرش؛ ایلاری می‌خواهد برای انتقام گرفتن از من همسرش را جلو بیندازد. او من را متهم کرده بود که همه خبرهایی که درباره آنها کار کرده بودم؛ از خودم ساخته‌ام. مردم باید بدانند که ازدواج این دو نفر اصلا از سر عشق و عاشقی نبود. ازدواجی که هدفش تنها منافع مشترک بود و بس. کسی که عاشق باشد خیانت نمی‌کند. من برای بچه‌هایشان متاسفم. من در کارم مثل یک پادشاه هستم و هفته آینده مطلبی مستند با عکس‌ها و فایل‌های واقعی منتشر خواهم کرد. فرانچسکو و ایلاری عزیز، وقت روشن شدن حقیقت رسیده. شما بودید که شروع کردید!»

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار