۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

زوج بی آبرو تهران را به هم ریختند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سی و یکم مرداد ماه پرونده ای از کلانتری ۱۰۳ گاندی به همراه یک متهم به نام «قادر» به اتهام سرقت موتورسیکلت برای پیجویی و کشف جرم ارجاع شد. وی افزود: براساس پرونده جمع ...

زوج بی آبرو تهران را به هم ریختند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سی و یکم مرداد ماه پرونده ای از کلانتری ۱۰۳ گاندی به همراه یک متهم به نام «قادر» به اتهام سرقت موتورسیکلت برای پیجویی و کشف جرم ارجاع شد.

وی افزود: براساس پرونده جمع آوری شده، متهم با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا در خیابان میرداماد با یک دستگاه خودرو ۲۰۶ تصادف می‌کند که طی استعلام به عمل آمده از موتورسیکلت مشخص می شود که موتور مسروقه است؛ متهم در ابتدا منکر هرگونه سرقت می شود که در تحقیقات تکمیلی و پلیسی اعلام می کند که به همراه همسرم به نام «فریده» دو دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید و کی تی ام را سرقت و به فردی به هویت «سامان» داده ام.

زن و شوهر سارق، دستگیر شدند

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی اظهار داشت: کارآگاهان پس از هماهنگی با مرجع قضائی و راهنمایی متهم به محدوده خیابان آزادی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری سامان می شوند که در بازرسی از مخفیگاه وی دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و یک دستگاه گوشی آیفون سرقتی کشف و ضبط می شود.

دستخال گفت: سامان در بازجویی ها اظهار داشت دو دستگاه موتورسیکلت را از «قادر» گرفته‌ام؛ پس از تشریفات قضائی، همسر قادر نیز دستگیر و پس از تحقیقات، زوج متهم به همراه مالخر، برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط