۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

زن باردار همراه با کودک خود با قاتل خاموش جنگید

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه ساعت ۲۰ و ۵۶ دقیقه شب گذشته یک مورد گازگرفتگی در داران خیابان بهشتی گزارش شد گفت: خانم ۶۰ ساله در این حادثه مسموم شد که به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شد.

زن باردار همراه با کودک خود با قاتل خاموش جنگید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه ساعت ۲۰ و ۵۶ دقیقه شب گذشته یک مورد گازگرفتگی در داران خیابان بهشتی گزارش شد گفت: خانم ۶۰ ساله در این حادثه مسموم شد که به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شد.

وی با اشاره به حادثه گازگرفتگی دیگری در خانه اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۲۲ و ۵۲ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه دو نفر در این حادثه مسموم شدند، افزود: خانم باردار ۳۰ ساله و کودک هفت ساله‌اش را به بیمارستان عیسی ابن مریم منتقل شدند.

عابدی علت این حادثه را استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۲ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دچار مسمومیت بر اثر گازگرفتگی شده‌اند، گفت: ۲۶ نفر نیز به همین علت جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و به ویژه ذغال برای گرمایش را اصلی‌ترین دلیل گازگرفتگی‌ها در سال جاری دانست.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار