۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹

زنی که به خوردن ادرارش اعتیاد دارد +عکس

خوردن ادرار اعتیاد عجیب و چندش آوری است که زن 53 ساله سالهاست آن را انجام می کند، این زن علاوه بر ریختن ادرار در چشم و بینی اش به خود خاک نیز تزریق می کند.

زنی که به خوردن ادرارش اعتیاد دارد +عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در میان نوشیدنی هایی خوش طعم و رنگی که در دنیا وجود دارد هر کسی علاقه مند به نوشیدن نوع خاصی از آنهاست اما این کانون ۵۳ سه ساله اعتیاد به نوشیدن مایعی دارد که هیچ کس نمی توان حتر فکرش را هم بکند ، اعتیاد به خوردن ادرار خودش!!

خوردن ادرار

این زن در یک برنامه تلویزیونی گفته است مدت چهار سال است که به خوردن ادرار خود است معتاد شده است و از این موضوع رضایت و لذت کامل دارد. او روزانه ۸۰ از ادرار خود را به روش های مختلف مصرف می کند . “کری” اهل کلورادو علاوه بر نوشیدن ادرار است از این مایع برای بینی در چشم خود استفاده می کند. در تصاویر می بینید که او ادرار خود را وارد بینی و چشم خود نیز می کند تا لذت کافی را از این ماده چندش آور تجربه کند.

خوردن ادرار

زن مبتلا به اختلال پیکا در حال خوردن ادرارش

خوردن ادرار

ریختن ادرار داخلی بینی برای تجربه درد لذت بخش

خوردن ادرار

به گفته ی دکتر “کیت ابلو” این زن مبتلا به اختلال پیکا است تمایل به خوردن مواد غیر خوراکی را در روانشناسی اختلال پیکا می گویند. او در این مصاحبه گفت :تقریبا هیچ کدام از افرادی که مرا می شناسند در مورد این عادت و اعتیاد عجیب و غریب چیزی نمی دانند اما بعد از این خواهند دانست.

در ادامه به مجری برنامه می گوید من در طول روز تمام ادرار خود را میخورم این مایع برای من درست مثل آب است و از آن برای شستشوی چشم ها و دندان هایم استفاده می کند هر چند وقت یکبار صورتم را نیز با ادرار شستشو می دهم.

پزشک این زن می گویند اختلال پیکا در ارو بارها موجب بستری شدن است در بیمارستان شده است چرا که پیش از این به دلیل عفونت شدید به واسطه تزریق خاک به خود به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده.

منبع:زنهار

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار