۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵

زنده‌روح: گل‌گهر دنبال قهرمانی است و قرعه برایش فرقی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در خصوص پیروزی گل‌گهر سیرجان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم. از قبل می‌دانستیم به خاطر جایگاه نفتی‌ها در جدول و شرایط آب‌وهوایی مسجد سلیمان کار سختی داریم....

زنده‌روح: گل‌گهر دنبال قهرمانی است و قرعه برایش فرقی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در خصوص پیروزی گل‌گهر سیرجان مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بازی سختی مقابل نفت مسجد سلیمان داشتیم. از قبل می‌دانستیم به خاطر جایگاه نفتی‌ها در جدول و شرایط آب‌وهوایی مسجد سلیمان کار سختی داریم. خدا را شکر با توصیه‌های کادرفنی و به کمک زحمات بازیکنان توانستیم با ۳ امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم. این ۳ امتیاز، یکی از حساس‌ترین امتیاز‌های ما بود.

وی در پیرامون اعلام قرعه مرحله نیمه نهایی جام حذفی و تقابل با استقلال گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، برایش نام تیم و قرعه فرقی ندارد. قطعاً هر ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی توانایی و لیاقت حضور در این مرحله را دارند و بازی‌ها برای هیچکدام از تیم‌ها آسان نخواهد بود. امیدواریم مقابل استقلال هم مانند بازی‌های قبلی جام حذفی بازی با کیفیتی به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه و احتمال در نظر گرفتن پاداش (در صورت تایید هیئت مدیره گل‌گهر) عنوان کرد: از مجموعه گل‌گهر تشکر می‌کنم. مدیرعامل باشگاه همواره در کنار تیم قرار دارند و با تمام وجود کمک می‌کنند. از اینکه مدیرعامل باشگاه با تیم همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم.

زنده‌روح درباره عملکرد سعید صادقی مقابل نفت مسجدسلیمان و ثبت دو گل، گفت: گل‌گهر در همه پست‌ها بازیکنان خوبی دارد و که دارای کیفیت بازی بالایی هستند. سعید صادقی هم یکی از بازیکنان با استعداد تیم گل‌گهر است و امیدوارم در مسابقات باقیمانده همینطور به عملکردش ادامه بدهد و به تیم کمک کند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار