۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱

زنان عجیب یک شهر دسته جمعی با درخت ازدواج کردند!

بیش از 70 زن در اقدامی عجیب تصمیم به ازدواج با تعدادی از درختان شهر خود گرفتند، ازدواجی که در واقع ماجرایی تحسین برانگیز پشت آن پنهان بود.

زنان عجیب یک شهر دسته جمعی با درخت ازدواج کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در میان ازدواج های عجیب و غریب، درباره تصمیم ازدواج با درخت، پیش از این شنیده بودید اما خبری که اخیرا در مورد ازدواج تعداد زیادی از زنان یک منطقه با درختان منتشر شده است در واقع یک ازدواج نمادین بوده و دلیل دیگری دارد.

تعداد زیادی از زنان یکی از شهرهای بریتانیا، در اقدامی نمادین تصمیم به ازدواج با درختان شهرشان گرفتند تا به این روش جان این درختان را از نابودی نجات دهند. به گزارش newsweek.com، طبق برنامه ریزی های شهرسازی تصمیم بر این شده بود که ۱۶۶ واحد مسکونی به جای درختان شهر ” پریستول ” ساخته شود و برای اجرایی شدن این تصمیم قطعا بایستی درختان همگی قطع میشدند و این یعنی فاجعه ای برای طبیعت شهر.

نگرانی اهالی این شهر و برخی مسئولان آن باعث شد تا برای مقابله با این اقدام، راه حلی موثر پیشنهاد شود و در نهایت بهترین راه حل ازدواج با درختان شد. ازدواجی نمادین که نشانه ی شریک مادام العمر بودن درختان در زندگی انسان ها بود و طبق انتظار موثر واقع شد.

برای عملی کردن این برنامه، جشن نمادینی برگزار شد و زنان شرکت کننده در این اقدام، با پوشیدن لباس های مختلف درخواست تعلیق ساخت و ساز واحد های مسکونی و قطع کردن ۷۴ درخت زیبای این شهر را اعلام کردند.

مسئول این زنان گفت:درختان نماد عشق بدون شرط هستند و در طول زندگی و حتی پس از مرگ هم عشق آنها ادامه دارد. شهر ما به درختان باطراوت بیشتر از خانه های لاکچری نیاز دارد پس نمیتوانیم اجازه دهیم این تصمیم عملی شود.

تلاش و اقدام این زنان نتیجه بخش بود و گفته شده پس از این حرکت نمادین، طرح ساخت وساز ۱۶۶ واحد مسکونی بجای درختان شهر در جلسه ی شورای شهر پذیرفته نشد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار