۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

زمان واریز معوقات معلمان در ۶ خرداد ۱۴۰۲/ حساب معلمان کِی شارژ می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرجو؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات و پرداخت فوق‌العاده حقوق معلمان و فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ استخدام معلم در آموزش و پرورش را ا...

آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان 25 خرداد | آیین نامه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی غلط است! / ادعای جنجالی این نماینده به ایرادات رتبه بندی معلمان / نقدهای غیر کارشناسی بر رتبه بندی در رسانه ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرجو؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات و پرداخت فوق‌العاده حقوق معلمان و فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ استخدام معلم در آموزش و پرورش را اعلام کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ارائه شده‌اش به مجلس به عنوان گزینه معرفی شده برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، از پیگیری جذب مربی امور تربیتی و پیگیری تخصیص فوق‌العاده ویژه کارکنان و معلمان وزارت آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی خبر داد.

رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: «در برنامه ارائه شده به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سعی کرده‌ایم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امسال فرهنگیان و دغدغه‌های ایشان در حوزه تعلیم و تربیت را با استناد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به نقشه راه نظام تعلیم و تربیت تبدیل کنیم.»

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه به دو برنامه‌اش پیرامون امور پرورشی و معیشت و منزلت معلمان به این شرح اشاره کرده است:

«بخش‌هایی از این برنامه را با هم مرور می‌کنیم:

– امور پرورشی در مدارس: پیگیری جذب مربی امور تربیتی، تنوع و نوآوری در الگوهای مدیریتی و برنامه‌های پرورشی

– معیشت و منزلت معلمان: پیگیری تخصیص فوق‌العاده ویژه کارکنان و معلمان وزارت آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی.»

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار