۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی اردیبهشت ۱۴۰۰ + میزان افزایش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده واریز مستمری بهزیستی اردیبهشت امروز یا فردا انجام خواهد شد. واریز مستمری اردیبهشت مددجویان به صورتی متمرکز و سراسری انجام می شود. این در حالی است که گفته می شود امسال...

زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی اردیبهشت ۱۴۰۰ + میزان افزایش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بر اساس آخرین اخبار منتشر شده واریز مستمری بهزیستی اردیبهشت امروز یا فردا انجام خواهد شد. واریز مستمری اردیبهشت مددجویان به صورتی متمرکز و سراسری انجام می شود. این در حالی است که گفته می شود امسال مستمری مددجویان بهزستی تا ۷۰ درصد افزایش یافته است. اوایل اردیبهشت ماه بود که نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش متوسط ۷۰ درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی خبر داد. در این بین امروز مدیرکل بهزیستی فارس گفت: ا ابلاغ نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای بهبود معیشت مردم افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۰ در اولویت اجرا قرار گرفت. اولویت پرداخت مستمری بهزیستی با مددجویان سرپرست خانوار و افراد با معلولیت شدید و خیلی شدید است و گفته شده با اعمال افزایش ۷۰ درصدی اعمال شده مستمری خانوارهای تک نفره به ۳۵۰ هزار تومان، خانواده دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، خانواده ۴ نفره ۹۰۰ هزار تومان و خلنولده ۵ نفره و بیشتر به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

 

واریز مستمری بهزیستی

 

زمان واریز مستمری اردیبهشت مددجویان بهزیستی
مدیرکل بهزیستی استان ایلام با اشاره به اینکه مستمری مددجویان بهزیستی امروز یا فردا پرداخت می شود، گفت: پرداخت مستمری به صورت متمرکز انجام می شود.زهرا همتی اظهار کرد: مستمری مددجویان بهزیستی به صورت کشوری و متمرکز واریز می‌شود و استانی نیست.وی با اشاره به اینکه اگر مستمری واریز شود برای همه استان‌های به صورت همزمان واریز می‌شود، تصریح کرد: اگر هم واریز نشده، قطعاً برای کل کشور واریز نشده است.مدیرکل بهزیستی ایلام بیان کرد: احتمالاً امروز و یا فردا مستمری واریز می‌شود.

 

میزان افزایش مستمری اردیبهشت مددجویان بهزیستی
مدیرکل بهزیستی فارس از افزایش ۷۰ درصد مستمری مددجویان خبر داد. سید محمد صادق کشفی نژاد با بیان اینکه ۸۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی در فارس مستمری می‌گیرند، گفت: با ابلاغ نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در راستای بهبود معیشت مردم افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۰ در اولویت اجرا قرار گرفت.

او با حضور مجازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر تلاش در جهت بهبود معیشت مردم با پیش‌بینی اعتبار لازم در قانون بودجه سال ۱۴۰۰کل کشور مستمری مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی با اعمال رشد متوسط ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته وارد فاز عملیاتی شد تا گام مثبت دیگری در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت خانوارهای دهک‌های پایین کشور برداشته شود.مدیرکل بهزیستی فارس در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر جمعاً ۸۰ هزار نفر از مددجویان بهزیستی فارس مستمری بگیر هستند. همچنین اولویت پرداخت مستمری با مددجویان سرپرست خانوار و افراد با معلولیت شدید و خیلی شدید است.

او تصریح کرد :با اعمال افزایش، مستمری خانوارهای تک نفره به سه میلیون و پانصد هزار ریال و دو نفره پنج میلیون ریال، خانوارهای چهار نفره ۹ میلیون ریال، خانوار پنج نفره و بیشتر یازده میلیون ریال خواهد رسید.همچنین علاوه بر افزایش مستمری موضوع توانمندسازی مددجویان را در اولویت قرار داده ایم تا با خودکفایی و درآمدزایی بتوانیم به صورت دائمی وضعیت زندگی آنان را بهبود بخشیم.

افزایش ۷۰ درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در سال ۱۴۰۰
با ابلاغ دکتر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در راستای بهبود معیشت مردم، افزایش متوسط ۷۰ درصدی مستمری مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی در سال ۱۴۰۰ اجرایی شد.به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور،   با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی مبنی بر تلاش در جهت بهبود معیشت مردم، با پیش‌بینی‌ اعتبار لازم در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور به تعداد ۳٫۳۱۸٫۷۶۷ خانوار با اعمال رشد متوسط ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته عملیاتی شد و گام مثبت دیگری در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت خانوارهای دهک‌های پایین کشور برداشته شد.

 

زمان واریز مستمری مددجویان بهزیستی اردیبهشت 1400

 

افزایش ۶۷ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد در سال ۱۴۰۰
رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: مستمری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سال‌جاری به‌طور میانگین ۶۷ درصد افزایش یافته است. سیدمرتضی بختیاری با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصویب رقم نهایی مستمری مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزایش ۲۵ درصدی مستمری مددجویان پیشنهاد شده بود که با پیگیری سازمان‌های حمایتی و نمایندگان، پس از بررسی‌های کارشناسی، در نهایت با تخصیص بودجه از محل تبصره ۱۴، افزایش ۶۷ درصدی مستمری خانواده‌های تحت حمایت به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. وی با تشریح جزئیات ارقام مستمری پرداختی به خانواده‌های تحت حمایت در سال‌جاری عنوان کرد: خانواده مددجوی تک‌نفره سال گذشته مبلغ ۱۹۸ هزار تومان مستمری دریافت می‌کرد که این رقم در سال‌جاری به ۳۵۰ هزار تومان می‌رسد. همچنین رقم پرداختی برای خانواده دو نفره از ۳۳۱ هزار تومان به۵۰۰ هزار تومان و برای خانواده سه نفره از ۴۳۰ هزار تومان به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. بختیاری افزود: در سال ۱۴۰۰ خانواده چهار نفره تحت حمایت ۹۰۰ هزار تومان و خانواده پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مستمری دریافت خواهد کرد.

زمان واریز مستمری مددجویان

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مسئله گو

۰۳ خرداد ۱۴۰۰


سلام وقت بخیر، خب خدا رو شکر، خیلی خیلی گیر هستیم ما و چشم به راه واریز حقوق چند قلوها هستیم بیست روزه

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار