۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰

زمان واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان + متن اطلاعیه

واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان طی امروز و فردا انجام می شود. در حقوق مرداد مبلغ جدید فوق العاده ویژه فرهنگیان واریز خواهد شد.

زمان واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان + متن اطلاعیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بر اساس اطلاعیه واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان فرآیند پرداخت حقوق مرداد ۱۴۰۰، شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ (پایا) انجام خواهد شد. زمان واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان از عصر روز شنبه ۳۰ مرداد تا صبح یکشنبه ۳۱ مرداد خواهد بود. حقوق مرداد فرهنگیان با ویژگی های جدید ارسال شده است که یکی از این ویژگی ها اعمال فوق العاده ویژه برای تمامی معلمان بجز نیروهای خدماتی ، حق التدریس و پرسنل وظیفه است که تاریخ اجرای آن از اول فروردین ۱۴۰۰  خواهد بود.  در حقوق مرداد ماه فوق العاده ویژه فرهنگیان جدید واریز خواهد شد.

اطلاعیه زمان واریز حقوق مرداد ماه فرهنگیان

اطلاعیه واریز حقوق مرداد ماه ۱۴۰۰ فر هنگیان به قرار زیر است. به گزارش حسابداری وزارت خانه،  فرآیند پرداخت حقوق مرداد ۱۴۰۰، شاغلین رسمی و پیمانی بصورت نظام هماهنگ (پایا) از عصر روز شنبه تا صبح یکشنبه ۱۴۰۰/۵/۳۰ درسطح کشور آغاز خواهد شد.

 

 

 

ویژگی های حقوق مرداد ماه فرهنگیان

پیگیریها نشان می دهد حقوق مرداد ماه  معلمان با شرایطی جدیدی ارسال شده است، یکی از این ویژگیها، اعمال فوق العاده ویژه برای کلیه معلمان بجز نیروهای خدماتی، حق التدریس و پرسنل وظیفه تا ۲۴ درصد که تاریخ اجرای آن ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ میباشد.

اعمال فوق العاده ویژه جزیی برای برخی از نیروهای اداری ( اکثریت نیروهای اداری از قبل ۲۸ درصد اعمال گرده است )  و همچنین، اعمال معوقه پرسنل وظیفه از ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ برای کلیه پرسنل وظیفه حتی ترخیص شده ها در کنار  اعمال مبلغ حدودا ۱۴/۵۰۰/۰۰۰ ریال بعنوان اضافه کار جهت جبران عدم مشمولیت فوق العاده ویژه برای برخی همکاران ( خدمتگذار ، سرایدار ، نگهبان ، کارپرداز ، انباردار و ….)  از ویژگیهای پرداختهای جدید میباشد.

گفتنی است، دیگر تغییرات مهم عبارتند از:

اعمال مقرری ماه اول برای کارکنان تحت صندوق بازنشستگی کشوری
افزایش مالیات کلیه همکاران بعلت صدور حکم جدید با معوقه
افزایش مبالغ بیمه خدمات درمانی و تامین اجتماعی ، صندوق ذخیره ، صندوق بازنشستگی

 

 

 

 

احکام فوق العاده ویژه فرهنگیان بر اساس نگارش جدید

بر اساس آخرین اخبار فوق العاده ویژه فرهنگیان، دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ صدور احکام فوق العاده ویژه معلمان بر اساس احکام جدید به اتمام رسیده است. در اطلاعیه منتشر شده آمده است: به اطلاع  می رساند با پیگیری‌های مقام عالی وزارت و تلاش‌های صورت گرفته در معاونت برنامه ریزی و مرکز نیروی انسانی، نگارش جدید صدور احکام فوق العاده ویژه همکاران آموزشی و فقط  مدیران و معاونین مناطق آموزش و پرورش شاغل در اداره  (افزایش  ۲۱ تا ۲۷ درصد) امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه  صادر شد.

افزایش فوق العاده ویژه به طور تقریبی  بر حسب تومان به قرار زیر است:

بدوخدمت  ۸۰۰ تا ۹۵۰ هزار

رتبه ۱ مبلغ ۴۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار

رتبه ۲ مبلغ ۴۰۰ تا ۵۵۰ هزار

رتبه ۳ مبلغ ۳۷۰ تا ۴۵۰ هزار

رتبه ۴ مبلغ ۳۱۰ تا ۵۰۰ هزار

رتبه ۵ مبلغ ۳۲۰ تا ۵۰۰ هزار

احکام جدید فوق العاده ویژه فرهنگیان بر اساس مجوز سازمان برنامه بودجه بین ۲۱ تا ۲۷ درصد میزان افزایش حقوق معلمان به صورت تقریبی مشخص شده است. افزایش ناشی از فوق العاده ویژه معلمان مشمول پرسنل اداری، نیروهای خدماتی و دانشجو معلمان نمی شود. احکام جدید از فروردین ماه ۱۴۰۰ محاسبه خواهد شد. معوقات مربوط به ماه های گذشته نیز همراه با حقوق مرداد ماه واریز خواهد شد. لازم به ذکر است معلمانی که ورودی مهر ماه ۹۶ هستند نیز مشمول فوق العاده ویژه هستند.

 

 

 

جزئیات صدور احکام فوق العاده ویژه فرهنگیان

احکام جدید فوق العاده ویژه فرهنگیان صادر شد. کارگزینی آموزش و پرورش در این باره اطلاعیه ای را در این باره صادر کرده است . در این اطلاعیه آمده است:به استناد مجوز شماره ۲۱۳۳۵۸ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ سازمان برنامه و‌بودجه کشور، احکام افزایش فوق العاده ویژه همکاران ناحیه دو زاهدان با رسته آموزشی و فرهنگی شاغل در مدارس به تاریخ اجرای ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ و براساس نگارش ۱۵۸۹ صادر و معوقات آن با حقوق مرداد ماه پرداخت خواهد شد. فایل احکام جهت بروزرسانی در اتوماسیون اداری تحویل کارشناسی فناوری گردید. این افزایش شامل نیروهای خدماتی یا همکارانی که در پست های خدماتی و اداری و مالی و دانشجومعلمان نمی شود.

چاپ مجدد حکم، توسط کارگزینی به هیچ وجه امکانپذیر نیست، به همین دلیل معلمان باید حضوری به کارگزینی و درخواست چاپ حکم خودداری کنند. درصدهای جدید فوق العاده ویژه معلمان برای  رتبه های مقدماتی، یک ، دو، و سه ۲۱ درصد، رتبه چهار، ۲۴ درصد و رتبه پنج ۲۷درصد است. بر اساس مجوزه سازمان برنامه و بودجه فوق العاده ویژه ۲۱ تا ۲۷ درصدی برای فرهنگیان در نظر گرفته شد. بر اساس احکام جدید صادر شده فوق العاده ویژه معلمان حکم نومعلمان ۷۵۰.۰۰۰ تومان افزایش یافته است. آموزش و پرورش اعلام کرده است که  معوقات با حقوق مرداد پرداخت می گردد. قرار است احکام جدید از فروردین ماه ۱۴۰۰ محاسبه شود. معوقات مربوط به ماه های گذشته نیز همراه با حقوق مرداد ماه واریز خواهد شد. لازم به ذکر است معلمانی که ورودی مهر ماه ۹۶ هستند مشمول فوق العاده ویژه می شوند.

 

 

 

افزایش ضریب حقوق معلمان

محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبر‌های خوب بسیاری در راه است، افزایش احکام معلمان و فرهنگی از ۲۱ به ۲۷ درصد و پرداخت آن با حقوق مردادماه، افزودن ۵ رشته به دانشگاه فرهنگیان آبادان و توسعه آن و ادامه روند واکسیناسیون فرهنگیان را از جمله این خبر‌ها برشمرد.

 

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

معلم بیچاره

۳۱ مرداد ۱۴۰۰


واقعا خجالت آوره چهارصدهزار به حقوق اضافه میکنن اونوقت هم بیمه تامین اجتماعی رو زیاد میکنن هم مالبات رو.مگه سهم بیمه تامین اجتکاعی در هرسال مقدار ثابتی نیست پس چرا هروقت حقوقی اضافه میشه .بیمه هم زیاد میکنن تازه چهارصدهزارچیه بااین همه سروصدا که بخاید بازم با این چیزا کمش کنید .‌واقعا شما از معلما شرم نمیکنید یه معلم با پونزده سال سابقه نصف یه کارگر ساختمونی هم حقوق نمیگیره ..

یه فرهنگی

۰۱ شهریور ۱۴۰۰


امروز یک شهریور حقوقی واریز نشده هنوز!!!!!!

ناشناس ۵

۰۱ شهریور ۱۴۰۰


هنرکردن!!!!

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار