۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷

زمان ساخت فصل دوم سریال خانه امن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیرش اظهار کرد: در حال حاضر برای بازی در یک سریال تلویزیونی قرارداد امضا کرده‌ام که در خارج از کشور جلوی دوربین می‌رود، اما فعلاً مجاز نیستم...

زمان ساخت فصل دوم سریال خانه امن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیرش اظهار کرد: در حال حاضر برای بازی در یک سریال تلویزیونی قرارداد امضا کرده‌ام که در خارج از کشور جلوی دوربین می‌رود، اما فعلاً مجاز نیستم که نام و عوامل آن را اعلام کنم.

او ادامه داد: فصل دوم سریال خانه امن طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سال آینده جلوی دوربین می‌رود.

بازیگر سریال معصومیت از دست رفته اظهار کرد: برای حضور در سینما ۲ پیشنهاد بازی به دلیل اینکه مشغول ساخت اولین فیلم سینمایی خود هستم، رد کردم و متاسفانه فرصت نشد تا در آثار دوستان حضور داشته باشم.

زندگانی درباره اولین فیلمی که قصد ساخت آن را دارد اینگونه توضیح داد: فیلم سینمایی «کتاب» اولین تجربه من در مقام کارگردان است که هم اکنون در مرحله پیش تولید است.

بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به انگیزه‌اش برای ورود به سینما گفت: انگیزه اصلی من برای ورود به سینما کارگردانی بود ولی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که وارد عرصه بازیگری شدم و قطعا هر فرصتی هرچند محدود برای کارگردانی داشته‌باشم قطعا به آن می‌پردازم.

زندگانی درباره آثارش در زمینه نمایش گفت: قرار است به همراه بچه‌های آموزشگاه بازیگری‌ام به زودی نمایش «رویای شب نیمه تابستان» را روی صحنه ببرم.

او درباره جزییات اجرای نمایش «رویای شب نیمه تابستان» اظهار کرد: این نمایش برگرفته از یکی از نمایشنامه‌های شکسپیر است که از ۱۰ دی در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

امین زندگانی در پایان با اشاره به فعالیت رادیویی‌اش بیان کرد: در گدشته برنامه‌ رادیویی را برای رادیو نمایش روی آنتن برده بودم اما متاسفانه به دلیل مشغله کاری و ساخت فیلم سینمایی در حال حاضر امکان و شرایط تولید اثر رادیویی را ندارم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار