۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵

زمان رونمایی از خرید جدید یحیی/ پرسپولیس با ترکیب جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که باتوجه به توقف استقلال و شکست سپاهان، این بازی فرصت مطلوبی برای هر دو تیم است که با کسب پیروزی جایگاه خود در جدول را بهتر کنند و به یک قدمی صدر برسند....

اخبار پرسپولیس | غیبت جنجالی این 3 ستاره در بازی پرسپولیس با شهر خودرو فقط به یک دلیل + جزئیات / کمر یحیی در این بازی شکست! / تدبیر هوشمندانه گل محمدی برای غیب این 3 ستاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف گل‌گهر می‌رود که باتوجه به توقف استقلال و شکست سپاهان، این بازی فرصت مطلوبی برای هر دو تیم است که با کسب پیروزی جایگاه خود در جدول را بهتر کنند و به یک قدمی صدر برسند.

سرخپوشان پایتخت در این بازی امید عالیشاه را در اختیار نخواهند داشت تا قرمزها در غیاب او با چینشی جدید به مصاف حریف بروند.

پرسپولیس در این بازی با حضور دو مدافع جدید خود به مصاف حریف می‌رود و این اولین باری است که بوژیدار رادوشویچ در فصل جدید برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

* خط دروازه: بوژیدار رادوشویچ
یکی از نکات مهم ترکیب امروز، نیمکت نشینی حامد لک و حضور بوژیدار رادوشویچ است. گلر کروات قرمزها اولین بازی فصل خود را برابر گل گهری انجام می‌دهد که جزو بهترین تیمهای لیگ ایران است و حالا او ماموریت کلین شیت برابر این تیم را خواهد داشت.

* خط دفاعی: فرجی، ابراهیمی، نعمتی
پرسپولیس در این بازی با حضور سه مدافع مرکزی به میدان می‌رود که هیچ یک فصل پیش در این مقطع پیراهن این تیم را برتن نداشتند. علیرضا ابراهیمی پس از جنجال به وجود آمده امروز در کنار فرشاد فرجی و علی نعمتی حضور خواهد داشت.

* خط میانی؛ مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، سعید آقایی
تنها زوج بدون تغییر پرسپولیس خط پست هافبک دفاعی است؛ جایی که میلاد سرلک و رضا اسدی حضور خواهند داشت و برای جبران نمایش ضعیف برابر آلومینیوم پای به زمین خواهند گذاشت. مشخص نیست که یحیی گل‌محمدی برای این بازی تصمیم دارد از سیستم ۳-۴-۳ استفاده کند یا خیر اما او می‌تواند از ترابی هم در خط میانی بهره ببرد. سعید آقایی و مهدی شیری با نقش وینگ بک به ترکیب برگشته اند.

* خط حمله؛ ترابی، آل کثیر و امیری
پرسپولیس در بازی قبلی با حضور دو مهاجم نوک عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع سبب شده تا یحیی گل‌محمدی تغییراتی را اعمال کند. امروز مهدی عبدی نیمکت نشین خواهد شد تا زوج عیسی آل کثیر و وحید امیریبه همراه مهدی ترابی در ترکیب حضور داشته باشند. باید دید آرایش آنها به چه شکلی خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشویچ
علی نعمتی
وحید امیری
مهدی شیری
فرشاد فرجی
علیرضا ابراهیمی
سعید آقایی
میلاد سرلک
رضا اسدی
مهدی ترابی
عیسی آل کثیر

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار