۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

ریوالدو: پشیمان نیستم که در مراسم پله شرکت نکردم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایپنا،ریوالدو: پشیمان نیستم که در مراسم پله شرکت نکردم. «ادسون آرانتس دو ناسیمنتو» ملقب به «پله» از بزرگترین فوتبالیست‌های تمام ادوار در سن ۸۲ سالگی درگذشت. خداحافظی با او در ورزشگاه باشگ...

پله اسطوه فوتبال جهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایپنا،ریوالدو: پشیمان نیستم که در مراسم پله شرکت نکردم. «ادسون آرانتس دو ناسیمنتو» ملقب به «پله» از بزرگترین فوتبالیست‌های تمام ادوار در سن ۸۲ سالگی درگذشت. خداحافظی با او در ورزشگاه باشگاه سانتوس یعنی ویلا بلمیرو انجام شد و در نهایت او در قبرستان عمودی در مجاورت ورزشگاه سانتوس به خاک سپرده شد.

ریوالدو درباره شرکت نکردن در این مراسم گفت: من خارج از برزیل بودم ولی حتی اگر در برزیل بودم، مطمئن نیستم که به مراسم خاکسپاری می رفتم، اگرچه می‌دانم پله بهترین فوتبالیست تمام دوران بوده است. من دوست ندارم در چنین شرایطی به او ادای احترام کنم. من بارها پله را ملاقات کردم، چندین گفتگو با او داشتم و این فرصت را داشتم که در طول زندگی به او ادای احترام کنم. من هر لحظه محبت و تحسین خود را به او نشان می دادم و او همیشه از من تشکر می کرد.

او در ادامه افزود: با وجود اینکه به مراسم او نرفتم، هیچ کس احترام و تحسینی را که من نسبت به او احساس کردم و دارم را تغییر نخواهد داد. در طول زندگی‌ام به او ادای احترام کردم و وجدانم راحت است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار