۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳

رکورد آقا کریم فردا شکسته می‌شود؟

به گزارش اندیشه معاصر؛ سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف استقلال خواهند رفت که در سه دربی اخیر دو تیم در وقت قانونی به نتیجه تساوی ۲-۲ رسیده‌اند و حالا هواداران سرخابی امیدوارند تا تیمشان این روند را تغییر داده و یک پیروزی دلچسب را ثبت کند....

رکورد آقا کریم فردا شکسته می‌شود؟

به گزارش اندیشه معاصر؛ سرخپوشان پایتخت در حالی به مصاف استقلال خواهند رفت که در سه دربی اخیر دو تیم در وقت قانونی به نتیجه تساوی ۲-۲ رسیده‌اند و حالا هواداران سرخابی امیدوارند تا تیمشان این روند را تغییر داده و یک پیروزی دلچسب را ثبت کند.

چند سال پیش نیز دو تیم چند تساوی متوالی را کسب کردند اما سرانجام در دربی ۶۸ کریم باقری با شوتی سرکش دروازه وحید طالبلو را گشود و پرسپولیس را به بردی شیرین در دربی رساند و همچنین با ۳۵ سال و ۳۴۸ روز، عنوان مسن ترین گلزن دربی را تصاحب کرد و تا به امروز نیز این رکورد در دست خودش قرار دارد.

اما سیدجلال حسینی کاپیتان ۳۹ ساله پرسپولیس فرصت این را دارد تا با گلزنی در بازی فردا، رکورد کریم باقری را بشکند و به نام خود بزند. در این صورت با افزایش چهار ساله این عدد، بعید است که به سادگی کسی بتواند آن را تغییر بدهد. سیدجلال یک بار در ۳۴ سالگی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار