۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

رکب تراکتوری ها به یحیی / تور حیرات انگیز تراکتور برای شاه ماهی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، رکب تراکتوری ها به یحیی / تور حیرات انگیز تراکتور برای شاه ماهی پرسپولیس. مهاجم لرستانی پرسپولیس طی جلسه با مدیران این باشگاه، برای جدایی از سرخپوشان در نیم‌فصل به توافق رسید و...

نقل و انتقالات استقلال | پایان همکاری این ستاره قرضی با فرهاد مجیدی / مراسم بازگشت ستاره به حریف پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، رکب تراکتوری ها به یحیی / تور حیرات انگیز تراکتور برای شاه ماهی پرسپولیس. مهاجم لرستانی پرسپولیس طی جلسه با مدیران این باشگاه، برای جدایی از سرخپوشان در نیم‌فصل به توافق رسید و رسما از جمع تیم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی جدا شد.

بلافاصله گفته شد حامد پاکدل در فهرست خرید تیم‌های ملوان، تراکتور، مس کرمان و نساجی قرار دارد. هر چند تیم‌های نساجی و مس کرمان نیز مذاکراتی با او داشته‌اند اما به نظر می‌رسید احتمال حضور او در ملوان  بیشتر خواهد بود.

ظاهرا مذاکرات حامد پاکدل با باشگاه ملوان انزلی به دلیل مبلغ پایین پیشنهادی تیم شمالی به بن بست رسیده است. مبلغ پیشنهادی تیم انزلی خیلی پایین تر از انتظار مهاجم نیم فصل گذشته تیم پرسپولیس بوده است.

همچنین عنوان شد  فولاد خوزستان جدیدترین مشتری حامد پاکدل است. ظاهرا رقم پیشنهادی این تیم خوزستانی به خواسته حامد پاکدل نزدیک تر است اما… حالا خبر می‌رسد تراکتور تبریز پیشنهادی داده که بالاتر و وسوسه انگیزتر از فولاد خوزستان بوده است.

تیم تبریزی قصد دارد خط حمله خودش را تقویت کند و رقم بالایی به حامد پاکدل پیشنهاد داده است ولی فولاد در آسیا بازی دارد. شاگردان نکونام به عنوان صدرنشین گروه سوم، راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

فولاد خوزستان با تساوی مقابل شباب الاهلی امارات، ۱۲ امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی مرحله بعدی این رقابت‌ها شد. نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از اسفندماه آینده باید درمرحله حذفی  لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. این حضور آسیایی می‌تواند انگیزه ای برای حامد پاکدل باشد که قید پیشنهاد سنگین تر تراکتور تبریز را بزند.

با این حال باید منتظر ماند و دید مهاجم لرستانی پرسپولیس در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت؟

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار