۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶

رژیم غذایی مدیترانه ای و کاهش ابتلا به دیابت بارداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رژیم غذایی مدیترانه ای و کاهش ابتلا به دیابت بارداری. طبق تحقیقات جدید استفاده از رژیم غذایی مدیترانه ای در دوران بارداری می تواند خطر ابتلا به دیابت بارداری را کاهش دهد. رژیم غذایی مدیترانه ای و ک...

رژیم غذایی مدیترانه ای و کاهش ابتلا به دیابت بارداری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رژیم غذایی مدیترانه ای و کاهش ابتلا به دیابت بارداری. طبق تحقیقات جدید استفاده از رژیم غذایی مدیترانه ای در دوران بارداری می تواند خطر ابتلا به دیابت بارداری را کاهش دهد.

رژیم غذایی مدیترانه ای و کاهش ابتلا به دیابت بارداری

تحقیقات جدید نشان می دهد زنانی که از رژیم غذایی مدیترانه ای  پیروی می کردند خطر ابتلا به دیابت بارداری در آنها ۳۵ درصد کم تر بوده است.

رژیم غذایی مدیترانه ای سرشار از میوه، سبزیجات، آجیل، روغن زیتون، غلات سبوس دار و ماهی است و غذاهایی مانند گوشت قرمز، تخم مرغ و پنیر به ندرت یا در حد متوسط ​​در آن گنجانده می شود.

 دیابت

دیابت

بر اساس نتایج این تحقیق این رژیم غذایی برای زنان بارداری که از طیف وسیعی از بیماری های دیگر مانند فشار خون بالا یا افزایش سطح چربی رنج می برند نیز مفید است.

دیابت بارداری به عنوان قند خون بالا توصیف می شود که در دوران بارداری اتفاق می افتد که علائم آن ممکن است شامل خستگی، خشکی دهان و افزایش تشنگی باشد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار