۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵

سردار باقری: رژیم صهیونیستی روی آرامش را نخواهد دید

به گزارش اندیشه معاصر؛  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حجازی در جمع خبرنگاران، درباره حوادث اخیر در جنوب فلسطین اشغالی اظهار کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند می‌توانند به طور دائم ...

سردار باقری: رژیم صهیونیستی روی آرامش را نخواهد دید
به گزارش اندیشه معاصر؛  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حجازی در جمع خبرنگاران، درباره حوادث اخیر در جنوب فلسطین اشغالی اظهار کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند می‌توانند به طور دائم خاک سوریه را مورد هدف قرار دهند و در نقاط مختلف و در دریا‌ها شیطنت کنند و پاسخی نگیرند.

وی افزود: البته قطعاً اقدامات انجام شده چند روز اخیر و اقداماتی که در آینده منافع آن‌ها را به خطر می‌اندازد، سران این رژیم را سر عقل خواهد آورد و آینده جبهه مقاومت نیز روشن است.

سرلشکر باقری ادامه داد: چیزی درباره عامل این حوادث نمی‌دانیم؛ اما این را می‌دانیم که قطعاً جبهه مقاومت به شرارت‌های صهیونیست‌ها پاسخی قاطع خواهد داد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره پاسخ ایران در صورت استمرار شیطنت‌های رژیم صهیونیستی نیز گفت: معلوم نیست پاسخ ایران چه باشد، اما رژیم صهیونیستی روی آرامش را نخواهد دید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار