۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

رو دست عربستانی ها به استقلال ؛ دو ستاره از دست فتح الله زاده پرید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از صد آنلاین،رو دست عربستانی ها به استقلال ؛ دو ستاره از دست فتح الله زاده پرید. مدیر عامل باشگاه استقلال که تخصص خاصی در خرید ستاره ها دارد چندی قبل در مورد مسی گفته بود: من نمی گویم الان مس...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از صد آنلاین،رو دست عربستانی ها به استقلال ؛ دو ستاره از دست فتح الله زاده پرید. مدیر عامل باشگاه استقلال که تخصص خاصی در خرید ستاره ها دارد چندی قبل در مورد مسی گفته بود: من نمی گویم الان مسی را می آورم ولی وقتی او به ۳۷ سالگی برسد می توان برای حضورش در استقلال فکرهایی انجام داد.

جالب این که فتح الله زاده در مورد رونالدو هم به شوخی گفت او برای حضور در استقلال باید تست بدهد ولی همان رونالدو بالاترین قرارداد تاریخ فوتبال را با النصر عربستان بست. البته در سطح آسیا استقلال نسبت به النصر تیم بزرگتر و پرافتخارتری است اما فراموش نکنیم که پول و امکانات استقلال که تازه در ایران تیمی پر هزینه است،صد سال دیگر هم به النصر نمی رسد و به همین دلیل هم نباید انتظار داشت امثال رونالدو و مسی و حتی ستاره هایی کوچکتر از آنها به ایران بیایند.

نکته جالب اما اینجاست که درست وقتی نام این دو ستاره بزرگ در رسانه برای استقلال مطرح شد و فتح الله زاده اسمشان را بر سر زبان ها آورد، تیم های عربستانی که رقبای ما هستند به صرافت افتادند تا آنها را جذب کنند و النصر موفق به انجام این کار شد. حالا حتی هیچ بعید نیست که الهلال هم بتواند مسی یا نیمار را جذب کند.

آنها البته راه درآمد زایی را هم بر خلاف ما بلدند اما در ایران باشگاهها هنوز اندر خم ماجرای حق پخش تلویزیونی هستند!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار