۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

رو به رو شدن دوباره کی‌روش و کنعانی‌زادگان/ ماجرا از این هم عجیب‌تر می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رو به رو شدن دوباره کی‌روش و کنعانی‌زادگان/ ماجرا از این هم عجیب‌تر می‌شود!. پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی، اولین کسی که در فضای مجازی به این مربی حمله کرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان بود که در ...

استقلال درگیر دعوای تیم ملی شد / حمایت استقلالی‌ها از بازگشت کارلوس کی‌روش و مخالفت پرسپولیسی‌ها با حضور این مربی / دعوای بالا گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رو به رو شدن دوباره کی‌روش و کنعانی‌زادگان/ ماجرا از این هم عجیب‌تر می‌شود!. پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی، اولین کسی که در فضای مجازی به این مربی حمله کرد، محمدحسین کنعانی‌زادگان بود که در جام جهانی ۲۰۲۲، فقط یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد و همانطور که حتما جریان هستید، او در پست اینستاگرام سرمربی سابق تیم ملی، چنین کامنتی منتشر کرد:” تو به ایران خیانت کردی، نه به من و شجاع!.”

در شرایطی که به نظر می‌رسید شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو مدافع فیکس تیم ملی در جام جهانی باشند، کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت از مرتضی پورعلی‌گنجی و سیدمجید حسینی به عنوان دو مدافع میانی‌اش بازی بگیرد. تصمیمی عجیب که شکست سنگین تیم ملی به انگلیس هم به آن گره خورد تا سرمربی وقت تیم ملی به تصور اینکه لو رفتن ترکیب تیمش کار شجاع و کنعانی است، شدیدا علیه آنها موضوع بگیرد. بعد از جام جهانی بود که شایعاتی درباره کناره‌گیری شجاع خلیل‌زاده از تیم ملی منتشر شد و اگرچه شجاع این شایعه را تکذیب کرد اما این خبر به گوش رسید که ممکن است در صورت ادامه ماندن کی‌روش در تیم ملی، او و حتی کنعانی‌زادگان از تیم ملی خداحافظی کنند.

حالا کی‌روش در حالی قرار است هدایت قطری‌ها را به عهده بگیرد که یکی از کارهای او، بررسی لیگ ستارگان و دیدن بازیهای این تورنمنت از نزدیک است. تورنمنتی که دو منتقد اصلی او یعنی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در آن توپ می‌زنند و گویا قرار نیست هیچوقت این سه نفر از هم دور شوند!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار