۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

رویای دوران کودکی‌ام را بازی می‌کنم/ مدیون آقایحیی هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رویای دوران کودکی‌ام را بازی می‌کنم/ مدیون آقایحیی هستم. اولین گل پرسپولیس در سیرجان را محمد عمری با یک شوت دقیق و فنی به ثمر رساند تا تیمش را امیدوار به شکست دادن گل گهر کند. جالب آن‌که این اولین ...

دوراهی سرخابی محبوب / مقصد ستاره جوان پرسپولیسی مشخص شد؛ استقلال یا پرسپولیس؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رویای دوران کودکی‌ام را بازی می‌کنم/ مدیون آقایحیی هستم. اولین گل پرسپولیس در سیرجان را محمد عمری با یک شوت دقیق و فنی به ثمر رساند تا تیمش را امیدوار به شکست دادن گل گهر کند. جالب آن‌که این اولین گل جوان اول پرسپولیس برای تیمش بود و نشان داد یحیی گل‌محمدی بی‌دلیل به او اعتماد نکرده است.

درهمین راستا تازه‌ترین صحبت‌های محمد عمری خواندنی است؛

تبریک می‌گوییم اولین گل خودت را به یکی از رقیبان اصلی پرسپولیس زدی!

قبل از هرچیز باید از مربیان و همبازیان خودم تشکر کنم که همیشه حامی من بوده و هستند. همچنین باید از آقایحیی یاد کنم که بازی در تیم بزرگسالان پرسپولیس را مدیون ایشان هستم.

بازی چه‌طور بود؟

می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم و یک پنالتی هم علیه تیم ما گرفته شد اما ما علیرضا بیرانوند را داشتیم؛ دروازه‌بانی که واقعا با همه وجود پنالتی را مهار کرد و اجازه نداد دروازه پرسپولیس باز شود. گل گهر سیرجان هم انصافا تیم سرسخت و خوبی است. این تیم روی زمین و هوا مسلط است ولی خدا را شکر ما توانستیم از این مسابقه سخت سربلند و پیروز خارج شویم.

محمد عمری چه اهدافی برای آینده دارد؟

من به تیم بزرگسالان پرسپولیس آمدم که رویای دوران کودکی‌ام بوده است اما هنوز رویاهای زیادی دارم که باید محقق شود. البته می‌دانم هنوز باید در پرسپولیس پیشرفت کنم تا به رویاهای خودم برسم.

استقلال مساوی کرد و شما با این برد به صدر جدول رسیدید. در این رابطه صحبتی نداری؟

تمرکز ما فقط روی تیم خودمان است و کاری به دیگران نداریم. تلاش می‌کنیم در مسابقاتی که داریم به حداکثر امتیازات دست پیدا کنیم و کادرفنی هم مرتب این صحبت‌ها را با ما مطرح می‌کند.

فکر می‌کنید قهرمان نیم‌فصل شوید؟

قطعا همین‌طور است. این هدف نزدیک ماست اما هدف اصلی قهرمانی پایان فصل است که باید به آن برسیم. هفته آینده با تیم خوب نساجی مازندران باید مصاف بدهیم که بازی سختی است. با این حال ما هم به دنبال حفظ صدرنشینی پرسپولیس هستیم.

به نظرت رقیب یا رقیبان اصلی پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی چه تیم‌هایی هستند؟

همین تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند؛ استقلال، سپاهان و گل گهر رقیبان ما هستند اما در نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها سرسخت‌تر می‌شوند چون رقابت برای قهرمانی یک طرف است و بازی برای سقوط نکردن و رتبه بهتر هم طرف دیگر! بازی‌ها قطعا سخت‌تر می‌شود ولی ما دنبال قهرمانی هستیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار